Milloin teillä juhlitaan Halloweeniä 2016?
Tarkoituksena siis järjestää taas Halloween juhlat viikonloppuna, mutta vietetäänkö sitä lokakuun vikana vai marraskuun ekana vknlp?
Kun oikea Halloween sijoittuu maanantaille 31.10! Auttakaa!:D
Milloin vietätte Halloweeniä 2016!!!
7
308
Vastaukset
- Enjaksaodottaa
Suomessa voi viettää Halloweenia kumpana viikonloppuna tahansa. Jos ei jaksa odottaa, niin lokakuun vika viikonloppu lienee silloin paikallaan. :-D Erilaisia Halloween-tapahtumia on kyllä jo aikaisemminkin lokakuussa, varsinkin koko perheen tapahtumia: http://www.punanaamio.fi/halloween-tapahtumat
- HipsisHopsis
Kaverilla halloveen juhlat edeltävänä viikonloppuna(28.10) ja meillä seuraavana(5.11) :D tänä vuonna saa juhlia urakalla ko kumpiki viikonloppu kelpaa :)
- pyhäinpäivänä
itse pidän juhlat 5.11
- Epäily31
Koska sitten päästäisitte lapset karkki/keppos kierrokselle? Lauantaina 29.10 vai maanantaina 31.10.? Vaiko jopa pyhäinpäivänä?
- Jotaluta
4.11 olisi tarkoitus.... mutta eikös se ole joku lokakuun vm vkl tai marraskuun eka... vapaasti kait voi valita ilman että kovin kieroon katsotaan esim baarissa maskit naamassa?
- lokakuunviiminen
baarit eivät liity mitenkään halloweeniin, ne on räkälöit.
ja jos ei jaksa odottaa 31.10, on parempi odottaa että kasvaa aikuiseksi ensin.
sama pätee jouluun ( 24.12 ) - Pilluween
Mie vietän Pilluween juhlaa joka päivä. Vitun naudat, matkitte jenkkisikoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632