Mistä pojat kiihottuu

Tyttö199

Joo eli mun poikaystävä saa mutt aina kiihottuneeks todella helposti ja sormettaa mua joskus ja hieroo tissejäni yms. Musta joskus tuntuu vaa nii avuttomalta ku en tiiä mitä tekisin hänelle nii kertokaa mikä kiihottaa poikia etten mää vaa oo sängyssä tekemättä mitään :D

4

2176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noniinh

No riippuu ihan mitä olet valmis tekemään... Pukeudu seksikkästi, runkkaa tai ota suihin? Ihan mitä itse tykkäät

• rennosti.m

Kyl sun niiku pitäs kysyy poikaystävältäs, me kun ollaan niin erilaisia, et ei me osata neuvoo toisen mieltymyksiä.

Itse pidän eniten siitä, että nainen on alaosattomassa muutenkin kuin seksitilanteessa. Vittu mieluimmin kokonaan sheivattuna, ei edes kiitorataa. Vittua voi myös pitkin päivää avata kaksin käsin, niin että emätinkin avautuu. Viehättävää ja kiihottavaa on katsella, kun nainen sormettaa. Ennen kaikkea tulee toimia myös silloin, kun toinen ei koko ajan ole pyytämässä. Siis oma-alotteisuutta.

Erityisen viehättävänä pidän, että kahden pariskunnan naiset ovat alaosattomassa, mutta muuten voi visiitti kulua kaikin puolin sovinnaisesti. Jos on tilaisuus jutella toisen varatun naisen kanssa, voitte ilostuttaa molempien miehiä yhdessä nätillä olemisella.

Kysele ja kuulostele. Poikaystäväsi arvostaa sitä, että haluat olla hänelle herttainen. Herttaisuus onkin kaikkein tärkein.

Sängyssähän ei tarvitse tehdä mitään erityistä. Estoton tulee kuitenkin olla. Näytä vittuasi, työnnä sitä katsottavaksi ja kysy, mitä poikaystäväsi haluaa. Oma innostuksesi luo tilanteen automaattisesti ilman, että sitä tarvitsee vähääkään miettiä.

Iloa teille! :)

• öö2

Itse ainakin sytyn ihan hetkessä kun tyttöystävä painaa selkäänsä minua vasten ja tarttuu samalla käteeni laittaen sen rinnoilleen. Muutenkin tuntuu niin hyvältä leikkiä hänen rinnoillaan, niin seksin aikana kuin muutenkin hellitellessä, ihanan pehmeä tunne.

Tykkään myös erityisesti kun tyttöystävä laittaa itsensä oikein nätiksi, kynsilakkaa sun muuta. Kiihottavaa nauttia ja katsella kun punatut huulet ja kiiltäväkyntiset sormet hyväilevät kaluani.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7433
    2. 80
      5018
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4849
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2576
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe