Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä pojat kiihottuu

Tyttö199

Joo eli mun poikaystävä saa mutt aina kiihottuneeks todella helposti ja sormettaa mua joskus ja hieroo tissejäni yms. Musta joskus tuntuu vaa nii avuttomalta ku en tiiä mitä tekisin hänelle nii kertokaa mikä kiihottaa poikia etten mää vaa oo sängyssä tekemättä mitään :D

4

1692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noniinh

      No riippuu ihan mitä olet valmis tekemään... Pukeudu seksikkästi, runkkaa tai ota suihin? Ihan mitä itse tykkäät

    • rennosti.m

      Kyl sun niiku pitäs kysyy poikaystävältäs, me kun ollaan niin erilaisia, et ei me osata neuvoo toisen mieltymyksiä.

      Itse pidän eniten siitä, että nainen on alaosattomassa muutenkin kuin seksitilanteessa. Vittu mieluimmin kokonaan sheivattuna, ei edes kiitorataa. Vittua voi myös pitkin päivää avata kaksin käsin, niin että emätinkin avautuu. Viehättävää ja kiihottavaa on katsella, kun nainen sormettaa. Ennen kaikkea tulee toimia myös silloin, kun toinen ei koko ajan ole pyytämässä. Siis oma-alotteisuutta.

      Erityisen viehättävänä pidän, että kahden pariskunnan naiset ovat alaosattomassa, mutta muuten voi visiitti kulua kaikin puolin sovinnaisesti. Jos on tilaisuus jutella toisen varatun naisen kanssa, voitte ilostuttaa molempien miehiä yhdessä nätillä olemisella.

      Kysele ja kuulostele. Poikaystäväsi arvostaa sitä, että haluat olla hänelle herttainen. Herttaisuus onkin kaikkein tärkein.

      Sängyssähän ei tarvitse tehdä mitään erityistä. Estoton tulee kuitenkin olla. Näytä vittuasi, työnnä sitä katsottavaksi ja kysy, mitä poikaystäväsi haluaa. Oma innostuksesi luo tilanteen automaattisesti ilman, että sitä tarvitsee vähääkään miettiä.

      Iloa teille! :)

    • öö2

      Itse ainakin sytyn ihan hetkessä kun tyttöystävä painaa selkäänsä minua vasten ja tarttuu samalla käteeni laittaen sen rinnoilleen. Muutenkin tuntuu niin hyvältä leikkiä hänen rinnoillaan, niin seksin aikana kuin muutenkin hellitellessä, ihanan pehmeä tunne.

      Tykkään myös erityisesti kun tyttöystävä laittaa itsensä oikein nätiksi, kynsilakkaa sun muuta. Kiihottavaa nauttia ja katsella kun punatut huulet ja kiiltäväkyntiset sormet hyväilevät kaluani.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe