Ette arvaakaan mitä ajattelin kirjoittaa.

Eikö ollut hyvä, että peruin ajatukseni. Ei minulla ole mitään oikeutta viesteilläni pilata illan tai muunkaan ajan hetkiänne. Iloista mieltä itse kullekin.

13

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reppuriika

      Niinpä Ruune ja varsinkaan yön hiljaisia pikkutunteja. Jostain syystä viime yönä ei unimatti vieraillut ja paljolti valvotti, vaikka ei mitään vakavia huolia ole. Hyviksi ystäviksi jo tullut ikäiseni pariskunta ilmoitti eilen muuttavansa pois kotikulmiltani. Asuivat paikkakunnalla viitisen vuotta. Sekö sitten vei unet ja kaiherti suruna sielussa.
      No minä en yllä bruukkaa viettää unettomia öitä netin äärellä, ainakaan vielä se ei ole tullut yölliseksi ajankuluksi.

      • Tuollaiset pienetkin muutokset rasttavat. Jos vielä onlisänä yksinäisyyttä ym, on pakko sinnikkäästi yrittää.

        Tämä palstakin on tarkoitettu ystävien keskeiseksi. iloa ja lohtua tuottavaksi.

        Kaksi on jo hyvä alku ja ennenkin on useita. Pitäkää kinni, nyt mennään!


    • How_true_

      - samaa mieltä, Ruune, - ottakaamme kaikki tuo ohjeeksemme!

      • jjoutava

        Rohkaeta on tuollainen päätös. Nyt minä olin varannut viiniä ottaakseni sen mukaani kun naapuri opisk. pyysi ruokavieraaksi. Nyt kun on ilmeistä ettei hän vielä tänään vierailukutsua esitäkään niin näin parhaaaksi tarkistaa punkun kelvollisuus. Olipa hyvä että tarkitsin, tämähän on kuivaa, liian kuivaa vietäväksi naisinehmoiselle.


      • outoja-aloituksia

        No täällä yksi hidasjärkinen, koska lukiessani tuon Ruunemannin aloituksen heti aamulla, niin oli useitakin vaihtoehtoja, mitä kirjoitan, mutta onneksi jätin kirjoittamatta ja odottelin, mitä toiset vastailee.

        Tietenkin päällimäinen ajatus oli, että älä kirjoita, älä, älä, kunnes 16 v on kulunut ja sitten alat muistella, kuten nytkin muistelet, mitä silloin tapahtui? Muistaako ruuneperi, mitä kaikkea sitä ennen tapahtui? Silloin, kun ei ollut nettiä, johon purkaa yksinäisyyttään? Minäpä muistan, mutta enpäs kerrokaan!DD

        Ruunehan tarttui, kuin hukkuva oljenkorteen, kun reppuriikka vastasi, mutta ilmeisesti minä ja ruune käsitimme tuonkin viestin eritavalla.

        Entäs tämä How-Ture-, joka kirjoitti "samaa mieltä", siis aloitukseen, vai siihen kolmanteen?

        Anteeksi jjoutavainen, nämä muut höpinät, koska sinun viestisi oli minulle täysin ymmärrettävä!DD Mitä sitä hapanta viiniä on viedä naapurin ihanalle neitoselle?Parempi pistää omaan naamaansa, ei kun vatsaansa. Kyllä se siellä laimenee!D


      • jjoutava

        Ihana vast. Anteeks kun olen nyt niin herkistyny siitä että 70 palsatalla saa niin ihastuttavan vastauksen.


    • Kyllä minä hyvinmuistantuon rospuuttojan kun ei ollut nettiä. On tänne mukava kirjoitella ja joskus hauskakinlukea. Vähän kun petrataan niin hyvää tulee.

    • Ramoona-

      Oikein toimittu, jj. Mummoimmeisenkään suunmukaista ei kuiva viini ole , saati nuoren naisen. Puolikuiva punkku käy, samoin puolimakea valkkari. Naurattaa ne luonnehdinnat : roteva, viipyilevä, kukkea... kattia kans.


      Jos sattuu saamaan liian hapanta viiniä, suklaa voi auttaa , tumma suklaa ja punkku onkin ihastuttava yhdistelmä.

      Ihanan viininpunaiset ovat
      villiviiniköynnökseni aidan päällä, hehkuvat iltapäivän auringossa.
      🍁🍁🍂☀️🍷🍷

      • Kaikkea sitä ryyppäävä mummoväki keksii. Tuo olisi pitänyt meikäpojankin tietää ajoilla jolloin kuivaa punkkukin maistui väkevien jatkeeksi


    • nostoväki

      etusivujuttu

    • Jos ette arvaa, mitä aloittaja ajatteli kirjoittaa, niin ette ikinä arvaa sitäkään, mitä meinasin vastata! Jäipä pimentoon ikiajaoiksi!
      Huomenta.

    • ...siis ikiajoiksi. :)

    • Eikö voitais hiukan tuota aikaa lyhentää? 100 vuootta olisi jo melkein

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7264
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2204
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1449
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      113
      1162
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      885
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe