Haluatko työskennellä missä haluat, milloin haluat?
Bongo tarjoaa mahdollisuuden työskennellä itsenäisesti ja tehdä rahaa kotoa käsin.
Kaikki tämä on helppoa ja mukavaa, sinun pitää vain omata taito kirjoittaa, maalaisjärki ja huumorintaju.
Mikä on Bongo:
Bongo Group on alkujaan australialainen yritys joka toimii monessa maassa. Bongo on erikoistunut
mobiiliviihteeseen ja hallinnoi erilaisia sovelluksia ja tuotteita jotka ovat yhteydessä
mobiilimaailmaan. Yhteistyökumppaneitamme on mm. MTV ja Facebook.
Sinun vastuusi:
Vastata käyttäjien viesteihin hauskalla ja luovalla tavalla. Voit työskennellä missä haluat, joustavilla työajoilla!
Vaatimukset:
- Tietokone ja internetyhteys
- Erinomainen kirjoitustaito, äidinkieli suomi tai kiitettävä suomen kielen taito
- Sujuvat kommunikaatio- ja vuorovaikutustaidot
- Vahva online-hakutaito
- Joustavuus ja saatavilla oleminen
- Itsenäisyys
Haluatko:
- Työskennellä kotona vaikkapa opiskelujen tai toisen työn ohella
- Päättää milloin työskentelet
- Olla osallisena maailmanlaajuisessa, kasvavassa yrityksessä
Jos vastaat kysymyksiin kyllä, meillä on täydellinen osa-aikatyö sinulle!
Lähetä CV:si osoitteeseen [email protected]
Liitä hakemukseesi luova ja hauska viesti itsestä tai kavereistasi, joka sisältää 140-160 merkkiä.
Odotamme innolla hakemustasi!
Osai-aikainen etätyö mahdollisuus
CrowdMobile
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144423
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421371Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013