Master lämmitin

lämmitys

Minulla on masterin poltoöljy lämmitin n.4v vanha ja se on alkanut sammuilemaan käy n10min ja sammuu Käyntiin lähtee kuitenkin kun käyttää virrat pois. Mitään vikaa siitä en ole löytönyt niin voisiko joku neuvoa mitä tehdä sille. Lämmitän sillä tallia välillä kun tarvii huoltaa kelkkaa tai mönkijää.

9

19168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ykä

Omassani oli samantapainen ongelma.

Loppujen lopuksi viaksi paljastui takakannen muovissa oleva hiuksenhieno halkeama, joka sotki polttoaineen pumppaamiseen tarvittavan ilman määrää siten , että peli ei pysynyt käynnissä kuin aivan täydellä tankilla. Onneksi vikani ilmeni jo aivan uutena, joten sain sen takuuna korjattua IKH:lla ( IlmajoenKoneHalli ). Vika oli aika kinkkinen kun paikallishuolto ( Hyvinkäällä ) oli ihan pihalla asiasta ja itse vikaa ei kyllä millään olisi itse osannut arvata moiseksi. On pirun kranttu ilmeisesti.

• pilkunviilaaja

Se on muuten Isojoen konehalli, vaikka turha tieto tämä onkin....

• tiv
        pilkunviilaaja kirjoitti:

Se on muuten Isojoen konehalli, vaikka turha tieto tämä onkin....

jos kaveri ajaa ilmajoelle ja ettii ikh:ta niin kyllä sapettaa!

• lämmitys

Kiitos vinkistä kun aloin tarkastelemaan sitä muovikantta niin siinä oli halkeama. Kävin ostamassa uuden niin alkoi toimia ei ole enää sammuillut.
      Ps. saatäällä palstalla näköjään hyviä ja asiallisiakin vinkkejä/hyödyllisiä.

• takakansi

Mistä ostit takakannen,itellä on sama vika,murtui toisen ruuvin kierteet,alkoi tulemaan semmosta pistävää käryä,pikkasen pukkasin ruuviin ja se tipahti lattialle.......toivon pikaista vastausta.
        KIITOS

• eelis51ek

Mitä saisi master lämmittemeen sytyttimen vain onko hehku kyselin olisi maksanut 70€ kova hinta

• Jouni1

Kipinä katkee n.3-4 sekunniksi ja lämmitin sammuu jatkaa kuitenkin uudelleen .
      master lämmitin siis.

• Mökkihöperö1965

Joo ei noita tollasia kiinalaisia kannata ostella! Tuppaavat hajoamaan vaikka on ns. "ammattikäyttöön" tarkoitettuja.

Itse ostin Spinealta Arcothermin mökille lämmitykseen! Hyvin pelaa ja lämpöä riittää!

Toiminnassa ollut nyt 4 vuotta ja toimii, kunhan lisää löpöä tankkiin! :)

• Torvelo2

Ei oo kiinalainen ainakaan xl61, made in italia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe