Eli mul on yks kuva, jossa on kaverin sivun kuva. Et miten saan silleen et kun sitä kuvaa painaa, nii pääsee sinne sivulle? Mieluiten jos se aukeis uuteen ikkunaan. Kuvan koko 80x15. Voisko joku tehä valmiin koodin? Kiitokset etukäteen.
Kuvaa painamalla nettisivulle
6
519
Vastaukset
- Ridge
- html-koodari
Siihen kuvan ympärille tulee semmoset rumat aika paksut siniset viivat.
- Ridge
html-koodari kirjoitti:
Siihen kuvan ympärille tulee semmoset rumat aika paksut siniset viivat.
html-koodari kirjoitti:
Siihen kuvan ympärille tulee semmoset rumat aika paksut siniset viivat.
Jos mikään sivulla ei kerro, että kuva on linkki, niin mistä ajattelin käyttäjän arvaavan, että kuva on linkki?
Jos on tarkoitus tehdä toimivia sivuja eikä kuva-arvoituksia, kannattaa kirjoittaa kuvan alle kaverin nimi ja tehdä kuvasta ja tekstistä yhdessä linkki. _Silloin_ voit jättää sinisen reunaviivan pois, koska se teksti kertoo olevansa linkki (ellet väkisin yritä estää sitäkin). Esim.
Pelle Svensson- Hoo moilane
Yucca kirjoitti:
Jos mikään sivulla ei kerro, että kuva on linkki, niin mistä ajattelin käyttäjän arvaavan, että kuva on linkki?
Jos on tarkoitus tehdä toimivia sivuja eikä kuva-arvoituksia, kannattaa kirjoittaa kuvan alle kaverin nimi ja tehdä kuvasta ja tekstistä yhdessä linkki. _Silloin_ voit jättää sinisen reunaviivan pois, koska se teksti kertoo olevansa linkki (ellet väkisin yritä estää sitäkin). Esim.
Pelle Svensson"Jos mikään sivulla ei kerro, että kuva on linkki, niin mistä ajattelin käyttäjän arvaavan, että kuva on linkki? "
No ainekin se kertoo kun vie kursorin linkin päälle niin kursori muuttaa muotoa nuolesta kädeksi!!!!!
Toisekseen luulis vähän enemmän netissä pyörineen tajuavan jos on thumbnail kuvia niin nen todennäköisesti aukeaa myös isommiksi!!!!!!!!!
Kyl taas yucca tekeytyy taunoksi kun on noin tyhmä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429