Eli mul on yks kuva, jossa on kaverin sivun kuva. Et miten saan silleen et kun sitä kuvaa painaa, nii pääsee sinne sivulle? Mieluiten jos se aukeis uuteen ikkunaan. Kuvan koko 80x15. Voisko joku tehä valmiin koodin? Kiitokset etukäteen.
Kuvaa painamalla nettisivulle
6
493
Vastaukset
- Ridge
- html-koodari
Siihen kuvan ympärille tulee semmoset rumat aika paksut siniset viivat.
- Ridge
html-koodari kirjoitti:
html-koodari kirjoitti:
Jos mikään sivulla ei kerro, että kuva on linkki, niin mistä ajattelin käyttäjän arvaavan, että kuva on linkki?
Jos on tarkoitus tehdä toimivia sivuja eikä kuva-arvoituksia, kannattaa kirjoittaa kuvan alle kaverin nimi ja tehdä kuvasta ja tekstistä yhdessä linkki. _Silloin_ voit jättää sinisen reunaviivan pois, koska se teksti kertoo olevansa linkki (ellet väkisin yritä estää sitäkin). Esim.
Pelle Svensson- Hoo moilane
Yucca kirjoitti:
Jos mikään sivulla ei kerro, että kuva on linkki, niin mistä ajattelin käyttäjän arvaavan, että kuva on linkki?
Jos on tarkoitus tehdä toimivia sivuja eikä kuva-arvoituksia, kannattaa kirjoittaa kuvan alle kaverin nimi ja tehdä kuvasta ja tekstistä yhdessä linkki. _Silloin_ voit jättää sinisen reunaviivan pois, koska se teksti kertoo olevansa linkki (ellet väkisin yritä estää sitäkin). Esim.
Pelle Svensson"Jos mikään sivulla ei kerro, että kuva on linkki, niin mistä ajattelin käyttäjän arvaavan, että kuva on linkki? "
No ainekin se kertoo kun vie kursorin linkin päälle niin kursori muuttaa muotoa nuolesta kädeksi!!!!!
Toisekseen luulis vähän enemmän netissä pyörineen tajuavan jos on thumbnail kuvia niin nen todennäköisesti aukeaa myös isommiksi!!!!!!!!!
Kyl taas yucca tekeytyy taunoksi kun on noin tyhmä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393