SS Pimperolla tai sisaraluksella SS Tussukalla?
Onko täällä ketää, ketkä seilasivat
11
207
Vastaukset
- Ikjuyhgtrfd
Ei noilla, mutta Finnbeaverilla :)
Ja se on ihan totta!- Pölykalu
Pussy Beaver - onko samaa sarjaa?
- kerrassaanverraton
Loppumatka seilattiin Meiän Maijalla itäväylää pitkin.
- Tötterströmm
Kaverini jorma on ollut usein pimperossa. Itse olen nähnyt tussukan.
- Ahtaaja_Terska_Pellinen
Haminassa ahdettiin SS Pimperoon pitkää tavaraa ahteriruumaan
vuonna -53.
Mikäli oikein muistan.- yybb
Onpas tässä oikein älyn jättiläisten sanailua. Mutta tuskin he itse asialle mitään voivat, kun ei ole paljon annettu.
- JättiOnJätti
Niin mille asialle pitäisi voida jotain? Laadukkaampaa sanailuahan tässä on kuin valtaosassa ketjuja.
- zzcc
yybb kirjoitti:
Onpas tässä oikein älyn jättiläisten sanailua. Mutta tuskin he itse asialle mitään voivat, kun ei ole paljon annettu.
Et o vissii sit ite ollu kummassakaa ku hermostuit.
- seilöveiseilövei
No Andersson ja Itulla, seilasivat muuten myös vanhalla vitulla... Kyrvät oli heillä airoina, kivespussit peräpainoina.
- Koetettuon
Usein olen käynyt kyselemässä mutta vain harvoin päässyt seilaamaan.
- Skånepåg
Fick basta med Henne på M/s Pampero 1977.- :-*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1715217- 1974117
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403725Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat653072Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533010- 1461997
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441757Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.391515Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631444Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319