SS Pimperolla tai sisaraluksella SS Tussukalla?
Onko täällä ketää, ketkä seilasivat
11
204
Vastaukset
- Ikjuyhgtrfd
Ei noilla, mutta Finnbeaverilla :)
Ja se on ihan totta!- Pölykalu
Pussy Beaver - onko samaa sarjaa?
- kerrassaanverraton
Loppumatka seilattiin Meiän Maijalla itäväylää pitkin.
- Tötterströmm
Kaverini jorma on ollut usein pimperossa. Itse olen nähnyt tussukan.
- Ahtaaja_Terska_Pellinen
Haminassa ahdettiin SS Pimperoon pitkää tavaraa ahteriruumaan
vuonna -53.
Mikäli oikein muistan.- yybb
Onpas tässä oikein älyn jättiläisten sanailua. Mutta tuskin he itse asialle mitään voivat, kun ei ole paljon annettu.
- JättiOnJätti
Niin mille asialle pitäisi voida jotain? Laadukkaampaa sanailuahan tässä on kuin valtaosassa ketjuja.
- zzcc
yybb kirjoitti:
Onpas tässä oikein älyn jättiläisten sanailua. Mutta tuskin he itse asialle mitään voivat, kun ei ole paljon annettu.
Et o vissii sit ite ollu kummassakaa ku hermostuit.
- seilöveiseilövei
No Andersson ja Itulla, seilasivat muuten myös vanhalla vitulla... Kyrvät oli heillä airoina, kivespussit peräpainoina.
- Koetettuon
Usein olen käynyt kyselemässä mutta vain harvoin päässyt seilaamaan.
- Skånepåg
Fick basta med Henne på M/s Pampero 1977.- :-*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503334Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5492060Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821927- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481200