Hatsalan koulu ja suvaitsevaisuus

PuijonTiiraaja

Miten Hatsalalan yläasteesta on tehty sulatusuuni yhdistämällä jo täyteen tupattu koulu lisäämällä sinne lopettu koulu ja sen väki.
Tilaa saadaan kun laitetaan jo koulussa olleita tunneille toiseen kouluun .
Mutta sitten asiaan koulusta joutuu siirtymään toiseen kouluun koulukiusaamisen takia ja suvaitsevuuden nimissä kiusaajat saa pysyä koululla.
Kun kyse on on muista kuin kantasuomalaisista niin hommat hoidetaan näin ,suvaitsevaisesti.
Onko Kuopiossa yhtään koulua missä voisi kantasuomalaiset lapset rauhassa käydä koulunsa ilman liialliasta suvaitsevaisuutta.
Onko mahdollista vanhempien tulla kouluun pitämään järjestystä jos koulu itse ei sitä saa tehtyä , joutuuko suvaitsevaisuuden nimissä kantasuomalaiset lapset jo yläasteella rasisimin uhriksi vain siksi että ovat suomalais syntyisiä.
On pakko ollut tentata omilta että onko joutunut yhdenkään rasistisen ulkomaalaistaustaisen rasismin kohteeksi.
Tästä ei hyvä seuraa ainakaan kun asiaa ei tuoda julkiseksi ,takuulla ei puolueellinen paikallislehti hiiskahda sanaankaan .

11

2508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmejaseitsemäntoista

"Onko Kuopiossa yhtään koulua missä voisi kantasuomalaiset lapset rauhassa käydä koulunsa ilman liialliasta suvaitsevaisuutta."

Sen enempää asiasta tietämättä koululistausta selaamalla sanoisin suuremmalla todennäköisyydellä seuraavissa:
      Kissakuusen koulu
      Riistaveden koulu
      Maaninkajärven koulu
      Nilsiän yhtenäiskoulu
      Vehmersalmen koulu

Jep, ei Kuopion kaupunkialueella, mutta Kuopiossa..

• skldkdljfklsd

Joo, päivä päivältä olen jatkuvasti tyytyväisempi että en ole tehnyt tähän maahan yhtään jälkikasvua... eikä tule!

• Anonyymi

Joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo.

Taitaa Niuvanniemessä olla tylsää.

• kaksillakorteilla

Hyvä että aloittaja toi tämän Suomalaisiin kohdistuvan rasismin esiin. Päättäjät ovat olleet vaatimassa suureen ääneen nollatoleranssia rasismille, mutta kun rasismin kohteena on Suomalaiset, ollaan hiljaa ettei heidän monikulttuurinen unelmansa murene. Päättäjät eduskunnassa ja Kuopion kaupunginhallituksessa ovat pahimpia rasismin lietsojia ja vastakkainasettelun aiheuttajia.

• SuvakkiRasistit

Huomaatko miten ollaan hiljaa ,samoin koulu. Suomalaisiin kohdistuva rasismi on villalla painettava asia.
        Kouluilla ja yleisesti odotetaan että ns tapahtuu ennen kuin toimitaan , kai suomi kaipaa sitä mita mailamalla tapahtuu...monikulttuuriuuni kun alkaa porpattamaan niin sitä ei helpolla enää jäähdytellä.
        Itsellä ei ole enään mitään suvaitsevaisuutta......

• näinphän

Näin, 1960-luvulla Ruotsiin pakkomuuttaneena yhtenä 400.000 suomalaisesta, muistan hyvin monen ruotsalaisvanhemman minullekin meistä suomalaisista huolensa sanoneena: "joutuuko suvaitsevaisuuden nimissä kantaruotsalaiset lapset jo yläasteella rasisimin uhriksi vain siksi että ovat ruotsalais syntyisiä".

• tuhon-tie

Ruotsalaisvanhemmat näkivät jo 1960-luvulla mihin valtava maahanmuuttajien määrä johtaa. Nyt kun katsoo Ruotsia niin voi vain todeta että oikeassa olivat. Suomi on samalla tiellä ellei maahantulijoiden määrää aleta rajoittamaan.

• SuvakkiRasistit

MV ainesta ? Kuopiossa on paljon suvaitsevaista MV ainesta kuten Minna..mailman napa kartalle..

• Anonyymi

Maut helvettiin sieltä ainakin!

• Anonyymi

Mamut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1299
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1088
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1073
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      162
      997
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      725
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      724
    Aihe