Outlander 2018 tyylikäs peli

konseptikaara

5

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siisti_biili

Ihan siistin näköinen tuossa illustraatiossa, mutta näyttää tuossa kuvituksessa pieneltä, enempikin ASX:n kokoiselta, vaikka onkin 7-paikkainen.

• siisti_biili

"Mitsubishi Ground Tourer PHEV on vasta niin sanottu konseptiauto, mutta sen ulkomuodosta voi jo vetää johtopäätöksiä vaikkapa seuraavan Outlanderin ilmeeseen."

"Mitsubishi esitteli uutta SUV-muotoiluaan Pariisissa."

- http://www.iltalehti.fi/autot/2016100322408514_au.shtml

• Muovilelut

Vaikka olenkin volvomies ja V90 tilauksessa niin täytyy sanoa että on tuo pariisin kuvassa oleva ainakin sellainen että on hieno auto:) hyvä että uskalletaan tehä tommosta. Vähän semmosta lexus/jaguar/maseratin maasturin sekotusta selkeesti. Toivottavasti sisusta tulee ede tuon lexus nx250 tasoiseksi joka on premium luokkaan hieman muovinen mutta siedettävä. Nykyinen outlander on sisältä aika kamala rottelo ja ämpärimuovia pahimmasta päästä joten jos suunta on siitä ylöspäin niin hyvä. Toyota rav4 on miovisuudessaan nissanin kanssa aivan omassa luokassaan.

• siisti_biili

"Nykyinen outlander on sisältä aika kamala rottelo ja ämpärimuovia pahimmasta päästä joten jos suunta on siitä ylöspäin niin hyvä."

Volvo-uskovaisuus vaikuttaa saavan melkoisen äärimmäisiä ja epärelevantteja mielikuvitelmia.

Outlanderia tulee rinnastaa vastaavan hintaluokan vastaaviin laitteisiin ja sitä Volvo-uskovan omaa, oikeaa tai virtuaali-sellaista laitetta vastaavan hintaluokan kilpailijoihin.

Kas kun et rinnastanut Outlanderia Bentleyn SUV-malliin, jonka rinnalla mikä tahansa Volvo on kuin askeettinen ja fiilikseltään hengetön traktori.

"Review: Bentley's Bentayga SUV is fit for a king"

- http://www.usatoday.com/story/money/cars/2016/03/18/review-bentleys-bentayga-suv-fit-king/81908018/

• Siiinäsitäon

No mitsua voi laadultaan ja sisustaltaan verrata esim lexuksen pikkumaasturi NX250H:n kanssa. Lexus tiputtaa arvonsa vielä mitsuakin nopeammin. Keravan autosalvassa on 2016 mallinen varusteltu NX lexa myynnis 57800e ja ajettu 12tonnia. Uutena ollu 70-80 tonnia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2013
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1707
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1557
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1190
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1172
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1140
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1027
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      997
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      946
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      927
    Aihe