Haluan lihoa.

Pullukkapallero

Olen 14-vuotias tyttö, olin ennen kuutosluokkaa täysin normaalipainoinen/48 kg. Päätin viidennen luokan jälkeen alkaa lihoa. Mulla oli säästöjä joten kakskymppinen lähti mun mukaa lähikauppaan. Ostin sieltä herkkuja ja vedin niin paljon kuin napa veti. Kuutosen terveystarkastuksessa painoa löytyi 71 kg, seiskalla 95 kg ja nyt kasilla olen pullistunut kesän aikana reilusti, painoa nyt 116 kg. Oon tosi tyytyväinen, mutta haluaisin ison mahan, eikä tää riitä. Ens vuonna haluaisin olla ainakin 125 kg. Vatsa hyllyy kävellessä, pikkarit pakenee perserakoon, rintsikat pursuaa ja vaatteet kiristää. Varpaiden näkemiseen ei ole toivoa, ja vatsa on ympärimitaltaan 113 cm. Kysyisin siis, miten välttää vanhempien liikkapakkoa, miten syödä paljon salaa ja mikä on rasvaisin herkku? Vanhempien liikkapakko on siis tunti päivässä, yleensä vaan istun pihalla kännyn kaa sen ajan. Vanhemmat punnitsee mut joka päivä, ja suuttuu jos painoa on tullut lisää. Vatsan mittaus on oma puuhani, sen teen kerran viikossa.

11

2460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läski.kuolee.pian

Jos haluat tappaa itsesi, eikö nopeampiakin tapoja ole?
      Et elä kuin max 10 vuotta

• gainergirl98

Onko sulla makkaramaha vai pömppis? Älä vältä liikkapakkoa vaa liiku, ei se estä lihomista mut edistää terveyttä. Jos haluut olla terve ja lihava nii liiku. Älä myöskää yritä lihoo mahollisimman rasvasel ruual et ei verisuonet kalkkeudu, vaa normi kotiruual. Syö salaa sillee et käy välkäl kaupas ja syö koulus kaikkee mässyy, kaverilla ja omas huonees. Käy myös ulkona syömässä aina ku on rahaa. Ja liho tarpeeks hitaasti et ei tuu raskausarpii

• gainergirl98

Onks selkämakkaroita, jos on nii kuinka monta? Roikkuuks sun maha ja jos joo nii roikkuuks häpykummun ja häppäreiden pääl? Hyllyyks perse kans kävellessä, entä rinnat?

• Pullukkapallero

Ei ole selkämakkaroita. Roikkuu juu. Perse hyllyy ha rinnat myös.

• N17135kg

Onks vatsamakkaroita?

• isomaha

Mää oon saman ikäinen ja painan 113kg ja tyttö oon

• B0ssl1f3

Onko sulla ig, kik, snäp isomaha

• outoaa

Miksi haluat lihoa

• B0ssl1f3

Pullukkapallero, löytyykö ig, kik, snäp

• ggttrr

Läskimahaisella äijällä oli varmaan lystiä kirjoittaessaan viestin.

• Anonyymi

Onko turvallista muka lihoa paljon.
      Itse ajattelin aloittaa mut en saa mitään aikaseksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      402
      4858
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      156
      2771
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      91
      2369
    4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      36
      1548
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      46
      1513
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      46
      1500
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      85
      1334
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      155
      1078
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      10
      1065
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      14
      1012
    Aihe