Hiljaista on

Klonsuvag

Mihin on kadonneet kaikki vw-uskovaiset, palsta kuolee yrittäkää nyt ylistää niitä rotteloitanne.
Ei mutta vw-uskovaiset ovat varmaan purkamassa pahaa oloaan toyotan ketjuissa, voi raukat.

11

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wvvw

Olen korjaamolla!

• WVWVWVWVWVWVW

Olen selvitystilassa!

• KyykmanAhertaaTaas

Röllit pitää palstan virkeänä ihan itse.

• sivusta-nähnyt

Mutustelevat kotonaan pimeessä huoneessa mieliala pillereitä kun maailma romahti. Uskonkappele osoittautui huijariksi ja laatutaso automerkkien huonommaksi.

• kauheeta

Voi voi ei ei ahaaa mikä surkeus.Kansanautoni onkin kriminaali. byyyyäääääää niis nii BYÄÄÄÄÄÄÄ

• DasAutoo

Mulla on 12-vuotta vanha Golf. Se oli viime viikolla katsastuksessa ja meni heittämällä läpi siis ei mitään vikaa. Muutenkin se on pelannut ihan hyvin. Erityisen hyvää tässä viitoskorin Golfissa on todella hyvä ohjaus ja ohjattavuus.
      Selvä parannus aikaisempaan neloskorin malliin.
      Ihmettelen miksi täällä palstalla on koko ajan porukkaa nälvimässä tavallista automerkkiä. Esim. rankalaisten autojen katsastustilastot ovat melko synkkää luettavaa eikä niitä moiti kukaan.

• LiikaaLaatuHeittoa

Kaikilla ei olekkaan käynyt yhtä satumainen tuuri, kuin sinulla.....

• Valmiiksi.vanha

Kun hankit seuraavaksi taas vanhan VWn jossa on oikeat kirjainyhdistelmät saattaa uskosi kärsiä.

• Vitosgolfia_pidetäänkin

parhaana versiona kunhan siinä on oikea moottori eli 1.9l Tdi tai 1.6 l vanhanajan 8-venttiilinen bensakone, ei siis mitään Tsi tai vastaavaa turbollista alamittaista rempulaa.

• ei.turhaan.ykkönen

Mullakin V-Golf TSI ja en ole vielä moottorista moitteen sijaa löytänyt. Erittäin vääntävä ja pihi kone. Seuraavassakin autossa on TSI-kone tai vastaava.
        Aivan loistava auto muutenkin, tekee eleettömästi kaiken mitä normaali-ihminen autolta vaatii.

• Tämän_
        ei.turhaan.ykkönen kirjoitti:

Mullakin V-Golf TSI ja en ole vielä moottorista moitteen sijaa löytänyt. Erittäin vääntävä ja pihi kone. Seuraavassakin autossa on TSI-kone tai vastaava.
        Aivan loistava auto muutenkin, tekee eleettömästi kaiken mitä normaali-ihminen autolta vaatii.

Toyota-palstan trollipoju on kertonut täällä jo moneen kertaan ja toisaalla että ketju on vaihdettu ilmaiseksi. Uskoisikohan noista selityksistä kumpaakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      36
      3759
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3110
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3016
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      458
      2685
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      183
      1976
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1876
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      28
      1488
    8. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      38
      1365
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1261
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1202
    Aihe