Paljon on shaissia netissä kyseisestä yrityksestä, löytyykö ketään siellä tällä hetkellä työskentelevää tai lähiaikoina työskennellyttä joka vois jakaa kokemuksia? Minkälaisia ovat esimiehet? Palkka? Ilmapiiri, ympäristö työskennellä?
Vastaukset 3
- Janne313
Suosiolla skippaa kyseinen firma!
Esimiehet ei osaa hommiasa (eivät osaa edes myydä)
Palkka ok jos tykkäät et kuukaustili on kokopäiväisellä 300€
Peruutukset voi olla hyvinkin puolet sun myynneistä
Ilmapiiri ok, mut ihmiset vaihtuu kokoajan.
ympäristö: ei kehuttavaa - Qaude
Moro, omia kokemuksia on, että voit mennä kokeilemaan paikkaa ihan osarina ite tienasin siellä ollessa 987€
4 päivää viikossa noin 4 tuntia päivä. Ja olin sielä noin vuoden verran Ilmapiiri sielä on hyvä. Suosittelen aloittamaan tästä paikasta ja sit kun lähdet niin saat varmasti paremman paikan ja paremmat edut. #exmyyntitykki - Exmyyjä
Alan huonoin palkka, tietyllä Pohjois-Savolaisella paikkakunnalla johtajat keräävät myyjien palkat omaan taskuun. .. ei hjuva
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53887
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31532Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 73446
- 33425
- 37416