Vai mitä provot? Viime vonna myytiin kaksi autoa. Tänä vuonna ei kuulemma ole mennyt yhtään kaupaksi. Ehkäpä ilmalla toimiva uutuus korjaa tilannetta.
U.S.A myynti takkuaa
9
94
Vastaukset
- Edsel
Kannattaako USAhan autoja myydä lainkaan.
Tuleehan sieltä maanmainit Chryslerit ja Dodget, amerikan Fodit ovat myös suosittuja.
Pontiac on loistoauto ajettavaksi.
Joka iikalle löytyy Chevroletin mallistosta oma kuljetin alkaen Matizista corvetteen, camaroon ja Tahoehen saakka.
Mihin sitikkaa tarvittaisiin? - 20plus10
Mikäs nyt on trolli?
Eikö se kestotrollisi eli myyntikieltojuttu enää kiehdokaan? Tais tulla niin pahasti turpiin, vai?- 18plus5
Tämähän on tämä ikitrollin uusi nerokas innovaatio näihin citikkakeskusteluihin. Tuossa allahan joku jo peräsikin jotain uutta trollausjuttuaihetta, kun nuo samat iänikuiset jo loppuunkuluneet ja - kolutut kestoaiheet kyllästyttävät.
Yrityshän tämäkin tuolta trollilta oli ja hyvä niin, että edes jaksaa yrittää.
- hotziming
Citikan omistajilta ei löydy niin paljoa tietotaitoa että pystyisivät kyykyttämään edes koulutettua apinaa.
Mutta se ilma-auto. Joko sitä saa suomesta. Käykö tavallinen rengasilma vai pitääkö olla hajustettua ranskalaista merkki-ilmaa? - hörhökuskit
Mahtasko olla törmäys turvassa jotain, ongelmaa? Vain patarauta toimii jenkkiläs, koska peli on kovaa kuin bostonis?
- hotziming
Näin viime yönä kauhean painajaisen. Olin saanut perinnöksi sitikan. Heräsin omaan huutooni!
- Pata_vai_rautaa
Minä taas elän painajaisessa minulla on Chrysler Neon auto stick.
- hotziming
Olen pettynyt kun en pääse koeajamaan citikan mullistavaa ilma-autoa. Niinkun sitä on hehkutettu vallankumouksellisena keksintönä. Taisi tulla ranskis insinöörin innovaatiosta floppi. Vähän niinkuin Areva yms. Tyypillistä ranskalaista meuhkaamista punkkupäissään..Ja sitten krapulassa ei muisteta mitä on luvattu.
- geissipoika
Luulen että citikan ilmanpaineautoon lastataan lantaa jonka kaasuuntuessa auto lähtee kulkemaan. Olen istunut muutamassa citikassa ja hajun perusteella autot ovat olleet jonkinlaisia prototyyppejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869