Vai mitä provot? Viime vonna myytiin kaksi autoa. Tänä vuonna ei kuulemma ole mennyt yhtään kaupaksi. Ehkäpä ilmalla toimiva uutuus korjaa tilannetta.
U.S.A myynti takkuaa
9
109
Vastaukset
- Edsel
Kannattaako USAhan autoja myydä lainkaan.
Tuleehan sieltä maanmainit Chryslerit ja Dodget, amerikan Fodit ovat myös suosittuja.
Pontiac on loistoauto ajettavaksi.
Joka iikalle löytyy Chevroletin mallistosta oma kuljetin alkaen Matizista corvetteen, camaroon ja Tahoehen saakka.
Mihin sitikkaa tarvittaisiin? - 20plus10
Mikäs nyt on trolli?
Eikö se kestotrollisi eli myyntikieltojuttu enää kiehdokaan? Tais tulla niin pahasti turpiin, vai?- 18plus5
Tämähän on tämä ikitrollin uusi nerokas innovaatio näihin citikkakeskusteluihin. Tuossa allahan joku jo peräsikin jotain uutta trollausjuttuaihetta, kun nuo samat iänikuiset jo loppuunkuluneet ja - kolutut kestoaiheet kyllästyttävät.
Yrityshän tämäkin tuolta trollilta oli ja hyvä niin, että edes jaksaa yrittää.
- hotziming
Citikan omistajilta ei löydy niin paljoa tietotaitoa että pystyisivät kyykyttämään edes koulutettua apinaa.
Mutta se ilma-auto. Joko sitä saa suomesta. Käykö tavallinen rengasilma vai pitääkö olla hajustettua ranskalaista merkki-ilmaa? - hörhökuskit
Mahtasko olla törmäys turvassa jotain, ongelmaa? Vain patarauta toimii jenkkiläs, koska peli on kovaa kuin bostonis?
- hotziming
Näin viime yönä kauhean painajaisen. Olin saanut perinnöksi sitikan. Heräsin omaan huutooni!
- Pata_vai_rautaa
Minä taas elän painajaisessa minulla on Chrysler Neon auto stick.
- hotziming
Olen pettynyt kun en pääse koeajamaan citikan mullistavaa ilma-autoa. Niinkun sitä on hehkutettu vallankumouksellisena keksintönä. Taisi tulla ranskis insinöörin innovaatiosta floppi. Vähän niinkuin Areva yms. Tyypillistä ranskalaista meuhkaamista punkkupäissään..Ja sitten krapulassa ei muisteta mitä on luvattu.
- geissipoika
Luulen että citikan ilmanpaineautoon lastataan lantaa jonka kaasuuntuessa auto lähtee kulkemaan. Olen istunut muutamassa citikassa ja hajun perusteella autot ovat olleet jonkinlaisia prototyyppejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154138Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii682648Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932381- 472313
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321551Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5161323Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951306- 571290
- 751263
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176