U.S.A myynti takkuaa

hotziming

Vai mitä provot? Viime vonna myytiin kaksi autoa. Tänä vuonna ei kuulemma ole mennyt yhtään kaupaksi. Ehkäpä ilmalla toimiva uutuus korjaa tilannetta.

9

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edsel

      Kannattaako USAhan autoja myydä lainkaan.
      Tuleehan sieltä maanmainit Chryslerit ja Dodget, amerikan Fodit ovat myös suosittuja.
      Pontiac on loistoauto ajettavaksi.
      Joka iikalle löytyy Chevroletin mallistosta oma kuljetin alkaen Matizista corvetteen, camaroon ja Tahoehen saakka.
      Mihin sitikkaa tarvittaisiin?

    • 20plus10

      Mikäs nyt on trolli?
      Eikö se kestotrollisi eli myyntikieltojuttu enää kiehdokaan? Tais tulla niin pahasti turpiin, vai?

      • 18plus5

        Tämähän on tämä ikitrollin uusi nerokas innovaatio näihin citikkakeskusteluihin. Tuossa allahan joku jo peräsikin jotain uutta trollausjuttuaihetta, kun nuo samat iänikuiset jo loppuunkuluneet ja - kolutut kestoaiheet kyllästyttävät.

        Yrityshän tämäkin tuolta trollilta oli ja hyvä niin, että edes jaksaa yrittää.


    • hotziming

      Citikan omistajilta ei löydy niin paljoa tietotaitoa että pystyisivät kyykyttämään edes koulutettua apinaa.
      Mutta se ilma-auto. Joko sitä saa suomesta. Käykö tavallinen rengasilma vai pitääkö olla hajustettua ranskalaista merkki-ilmaa?

    • hörhökuskit

      Mahtasko olla törmäys turvassa jotain, ongelmaa? Vain patarauta toimii jenkkiläs, koska peli on kovaa kuin bostonis?

    • hotziming

      Näin viime yönä kauhean painajaisen. Olin saanut perinnöksi sitikan. Heräsin omaan huutooni!

      • Pata_vai_rautaa

        Minä taas elän painajaisessa minulla on Chrysler Neon auto stick.


    • hotziming

      Olen pettynyt kun en pääse koeajamaan citikan mullistavaa ilma-autoa. Niinkun sitä on hehkutettu vallankumouksellisena keksintönä. Taisi tulla ranskis insinöörin innovaatiosta floppi. Vähän niinkuin Areva yms. Tyypillistä ranskalaista meuhkaamista punkkupäissään..Ja sitten krapulassa ei muisteta mitä on luvattu.

    • geissipoika

      Luulen että citikan ilmanpaineautoon lastataan lantaa jonka kaasuuntuessa auto lähtee kulkemaan. Olen istunut muutamassa citikassa ja hajun perusteella autot ovat olleet jonkinlaisia prototyyppejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe