Haluan vaihtaa kyseisen paskeen pois. Voinko hakea kaupasta minkä tahansa modeemin sen tilalle ja esimerkiksi Elisa Viihde toimii television kautta normaalisti?
Onko sillä väliä, että netti on Elisa Viihteen mukana tuleva? Joka kuuluu pakettiin. Eli se ei ole rajoittunut tuohon a2100n? :--D
Mitä muita käytännön toimenpiteitä liittyy tällaiseen vaihto-operaatioon?
Elisa Kotiboksi A2100N vaihto
8
1568
Vastaukset
- Viisaampi.ostaa
Elisalta koska ne soittaa sieltä myyntipisteestä sinne pääpaikalle ja antaa sen kotipoksin numeron ja tarvittavat tiedot sinne ja siellä kytketään kyseiselle kotipoksille lähetettävä ohjelma päälle, muutenhan jokainen voisi katsella jos ei olisi mitään kotipoksin tarkkaa tunnistusta
Luultavasti taloyhtiön sisällä voi vaihtaa keskenään kotipoksia koska netti tulee talon jakamoon mutta ei sielläkään voi laittaa villiä kotipoksia asunnossa töpseliin koska se ei osaa ottaa vastaan salattua nettiä
Joten elisalle juttelemaan muuten et saa uutta kotipoksia toimimaan- Tuossa.ohjeita
Tuohon poksiin https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laajakaista/ohje/kotiboksi-a2100n/
- Minävain00
Kiitoksia sinulle, pääsen näillä neuvoilla eteenpäin!
- jklkg
Ei, adsl/vdsl-boksia ei missään nimessä pidä ostaa Elisalta. Elisa on laittanut niihin omat ohjelmistoversiot, joissa monet oleelliset ja tärkeät toiminnot on piilotettu tai kokonaan laitettu toimimattomaksi.
Osta oikeasta kaupasta kunnollinen modeemi. - Lue.tämä
"esimerkiksi Elisa Viihde toimii television kautta normaalisti?"
"koska ne soittaa sieltä myyntipisteestä sinne pääpaikalle ja antaa sen kotipoksin numeron ja tarvittavat tiedot sinne ja siellä kytketään kyseiselle kotipoksille lähetettävä ohjelma päälle, muutenhan jokainen voisi katsella jos ei olisi mitään kotipoksin tarkkaa tunnistusta "
Jonkun on soitettava elisalle ja annettava modeemin sarjanumero ja muut tiedot että laite tunnistaa juuri sille tulevan netin joka on muille salattu, muuten ei elisa viihde toimi - apminavain
Soitin Elisalle tästä asiasta että haluaisin vaihtaa. Myivät minulle Huawei B315 4G-reitittimen. Saan kuulemma kokeilla pari viikkoa ja saan palauttaa no questions asked. Kerroin, että haluaisin vaihtaa modeemia ja tätä he möivät. Jouduin samalla ostamaan 4G liittymän tuolle.
Kuulostaa kyllä järjettömältä että maksan 4G reittimen netistä, joka jakaa netin vain ps4:lleni.
Pitäisikö mun soittamisen sijaan mennä Elisa Shopitiin ja sanoa että olen miettinyt tällaista: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/49194/dxtxm/ASUS-DSL-AC68U-Dual-band-ADSL2-VDSL-modeemi
Ja kysyä miten edetä että se toimii? Viitaten erityisesti käyttäjän lue.tämä kommenttiin.- öjlk
Just juu. Menet kauppaan ja haluat ostaa auton, tuletkin pois sieltä traktorin kanssa, kun myyjä väen väkisin halusi myydä sinulle traktorin?
Soita Elisalle ja pura eilen tekemäsi diili. Ja sitten menet johonkin kunnolliseen elektroniikkaliikkeeseen ostamaan sellaisen modeemin kuin haluat. Jos modeemin ja Viihteen yhteensovittamisessa on ongelmia, kysy apua Elisan Palstalta. - Ldkdj
Haha, hyvin havainnollistettu :-D Aattelin nyt kuitenkin tutustua tuotteeseen. Heti kun asian saa setvittyä ostan tuollaisen linkkaamani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830