Onko kellään jäänyt kuulolaitteen tippiä korvaan? Mulla jäi, kohta meen terveydenhoitajalle, jospa sais pois.
Vastaukset 3
- Pjfryijrt
Eipä nähnyt, Removaxia laitoin korvaan illalla ja tänä aamuna, huuhteli muttei tullut pois muuta kun vaikkua. Pyysi lääkärin paikalle. Lääkäri näki siellä olevan jotain ylimääräistä. Nyt Odispaytä käski käyttää ja pumppua. Sanoi sen niillä kosteilla tulevan ulos, sanoi myös ettei ole vaarallista. Imua lääkärillä ei ollut.
- Anonyymi
Hyvä tieto,minulle kävi juuri samoin. Odotan soittoa terveydenhoitajalta.
Miten sinulle kävi,tuliko pois? - Anonyymi
Minulla parhaillaan on ilmeisesti jäännyt korvaan kun se puuttuu kojesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va641750Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661189- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15841Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41628
- 81626
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92585- 45518
- 47505