Onko kenelläkään tietoa,että voiko peratsinin puolen vuoden käyttö vahingoittaa aivoja,aiheuttaa tunnenmaailman kapeutumista ja lämmön säätelyn ongelmia?
Voiko peratsin aiheuttaa aivovaurion?
loststar
2196
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Hyvin paljon mahdollista.
totta kai, ja on hyvin todennäköistä, että puolenvuoden käytöllä pysyviä aivovaurioita syntyykin.
kaikki käyttäjät eivät aina huomaa aivovaurioitaan, sillä kuten tiedetään aivovaurioiden yksi seuraamus on, että henkilöt eivät kykene enää vastaavaan itsereflektioon. toisaalta moni kyllä huomaa, mutta tuolloinkin monesti aliarvioivat kuinka paha todellinen vaurio on.
esimerkiksi tunne-elämän kaventuminen on erittäin tunnettu aivovaurio-oire. tunne-elämän kaventuminen on myös suora neuroleptivaikutus, joten aivovaurio-osuutta voidaan arvioida vasta, kun varsinaisen aineen käyttö on lopetettu ja aivojen on annettu palautua riittävästi (~6-12kk, ehkä jopa hieman enemmän tapauksesta riippuen).