Eli kuinka usein nykyään noita neuvola aikoja annetaan loppu raskaudessa? Oon nyt 34viikolla ja edelleen n.6viikon välein ollu neuvola ajat. Mietin vaan että tuleeko tiheemmin loppua kohti?
Neuvolan uudet ajat
Tiinanlumisaappaat
3
90
Vastaukset
- neljänäiti
Juu, kahdenviikon välein ja ihan lopussa viimeisellä kuulla viikon välein. Riippuen tietysti odottajasta , jos jotain arvoja koholla.
- eineehdimitäänaikoja
antamaan; valehdellessaan lapsen olosuhteet yhteistyössä äidin kanssa perättömässä lausumassaan, "viranomais" sairaudessa
- Alkuperäinenalottaja
Ok. No mulla huomenna neuvola ja la tulee rv 36 :) että ihan hyvä mielrnrauhalle että tulee viikon välein. Oon juossu välillä käyrillä ku tyyppi ollu niin hiljanen...
Kaikki arvot kyl muuten olleet kohillaan että ns normaali raskaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492534Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522515- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265