Voimakas ja pelottava valo.

Samsamsamsam

Uni 1: Minulla ja jollain muulla(ehkä naisystävälläni) oli joku erittäin outo psyykkinen yhteys, molempien silmät olivat mustat, toisen ihmisen kokonaan mustat taas minun vaan melkein. Kysyin yhdessä vaiheessa jossain peilin vieressä toiselta henkilöltä että miten näitä silmiä käytetään, sanoi että kai sinä voisit kokeilla, käski katsoa peiliin. Katsoin silmiäni peilistä ja kohta tuli kirkas valo näkökenttääni, koko kehon valtaava voimakas tunne. Kesti ehkä sekunnin ennen kuin katsoin pois peilistä ja suljin silmäni., olin kuulemma edistynyt. Samassa unessa juoksin metsäpolkua alas vanhan kouluni pihaan, jossa ei ole metsää siinä kohdilla.

Uni 2: Joku paikka oli tulvillaan ja ajelin jonkun ihmisen kanssa autolla minä pelkääjänpaikalla, vedessä ui käärmeitä ja niitä oli myös maalla. Meinattiin ajautua autolla suoraan veteen melkein menettäen kontrollin. Yksi käärme pisti minua, ei kai ollut vaarallinen.
Samassa unessa minulle tuli jostain syystä samanlainen valontunne silmiini, näin vain valkoista ja päässäni jyskytti niinkuin olisin kuolemassa, sitä kesti noin 5sekuntia ennenkuin tajusin tai halusin avata silmäni ja heräsin.
Aamulla kädessä mustelma ehkä juuri siinä kohdassa kuin käärme minuun puri.

5

1320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unessasi katsoit peiliin “vierailla mustilla silmillä” ja kysyitkin miten näitä silmiä käytetään.
      Unen peilistä katsomme, kun tutkailemme sisäisiäkin maailmojamme ja olemme jonkinlaisessa muutosprosessissa. Unessasi joku toinen kehotti sinua katsomaan peiliin..
      Unen pureva käärmekin voisi kuvata uhkaavia pelkoja ja huolia, jotka ovat nyt olemassa vain epämääräisenä pelon tunteena, epävarmuutena.

Unessasi oli läsnä pelko ja merkillinen sokaiseva valo, joka tunkeutui näkökenttääsi,.

Unen valo sokaisi, päässäsi jyskytti kunnes halusit avata silmäsi. Ehkä tässä on juuri unen yksi sanoma, avaa omat silmäsi !
      Kun katsot niillä omilla silmilläsi näet tilanteen itsesi kannalta, nuo mustat silmät, joita et oikein osannut käyttää eivät auttaneet sinua.

• todellinenikuinenrakkaus

http://herätysseura.fi/wp-content/uploads/2014/02/jeesus.jpg

.

• todellinenikuinenrakkaus

http://herätysseura.fi/wp-content/uploads/2014/02/jeesus.jpg

-

• Samsamsamsam

Kiitos mielenkiitoisesta diagnoosista.
      Entä jos ne mustat silmät ja valo kuuluu jotenkin valaistumiseen? Että olen ottanut ison harppauksen ihmisenä eteenpäin? Joskus salilla huomasin että pupillit olivat tosi laajat ja kestävyys oli väliaikaisesti erittäin korkealla.

• "Valaistumisesta sanotaan, että sellainen henkilö elää jatkuvasti nykyhetkessä ja kykenee jatkuvasti näkemään tunteensa, ajatuksensa ja ruumiinsa erinäisenä itsestään. Häntä ei enää vainoa menneisyyden tarinat itsestään tai huolet tulevaisuudesta."

Unista sanotaan, että ihminen itse on paras omien uniensa tulkki, toinen voi tuoda vain näkökantoja ja ajattelemisen aihetta.

Voisiko olla niin, että olet itse nyt tulkinnut nämä fyysiset muutokset esim pupillien laajentumisen valaistumiseksi ja unesi peilaa tätä omaa tulkintaasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2428
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      131
      2369
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      1831
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      14
      1642
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1277
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1234
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1212
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      967
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      134
      877
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      868
    Aihe