Onko olemassa muita unisex nimiä kuin pelkästään Kai tai Kim?
Unisex nimiä?
5
119
Vastaukset
- Oliskonämä
Karo, Aale
- Primrose2
Englanninkielisissä maissa, eritoten USA:ssa, voi nimiä antaa melko vapaasti kummallekin sukupuolelle. Suomessa nimipäiväalmanakka ja nimilaki rajoittavat huomattavasti tuota vapautta.
Muun muassa näitä nimiä on annettu meille runsaasti sekä miehille että naisille: Kaino, Rauni, Vieno. Väestörekisterin sivuilta voit etsiä lisää. Maailmanlaajuisesti Maria lienee yleisimmin molemmille sukupuolille annettu nimi.- ettäsilleen
Espanjankielisissä maissa Jesus Maria on tosiaan todella yleinen nimiyhdistelmä.
Jotenkin se jaksaa aina huvittaa.
Mirka oli 1970-1980 luvulla unisex. Nykyään on tytön nimi, koska 1990 luvulle tuli pojille oma nimikäännös Mirko.
Rauni, Kaino, Kaisu,
Ari, Kari, Riku on Japanilaisia tyttöjen nimiä.- varma-tapaus
Toni Braxton-Nieminen, kuuluisia laulaja-mäkihyppääjä.
En ole Varma, mutta olen aika varma, että Varma voisi olla miehen tai naisen nimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132021
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421513Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937