Pidän itseäni, jonkin sortin meediona, ei niin, että pystyisi ennustamaan lottonumeroita tai sellaista. Mutta joskus sitä vaan tietää, miten tulevaisuudessa käy, näkee myös visioita asioista, ihmisistä, tietää jotain salattua yhteisöistä ja ihmisistä, joistakin ihmisistä ja paikoista huokuu paha energia tai voima, pyrkii sitten välttämään sellaisia. Aistin myös herkästi rakennuksien energioita ja fiiliksiä, mitä siellä vallitsee. Toisaalta on myös vähän vainoharhainen ja joskus tulee liikaa visioita. Ei voi aina tietää, mikä pitää paikkansa ja mikä ei. Ehkä olen näitä erityisherkkiä ja ominaisuudet tulee osin siitä. Kaikki se on siunaus ja kirous. Mutta sellaista mystistä intuitiota. En väitä, että se on yliluonnollista, vaan että se on jotenkin tieteellisesti selitettävissä. Onko muita samanlaisia? Olen luottanut niin vahvasti omaan intuitiooni ja olen eräässä asiassa erehtynyt; niin nyt rupean kyseenalaistamaan kykyni, jonka kanssa olen ollut aiemmin sinut.
Visiot ja tulevaisuuden näkeminen
5
243
Vastaukset
- tutki-huolella
Sinun tulevaisuutesi on täälltä löydettävissä.
Ota ja lue.
https://frantic.s3.amazonaws.com/pipliakauppafi/2014/05/isotekstinen_beige_lo.jpg- Beigetti
Suksi ite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- mmmfm
Kunhan nyt sen yhdenkin oikean ennusteen esität. Stten otat vaarin ohjeesta tuossa ketjussa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14492373/mahdollinen
Enkä tarkoita noita kirjakauppiaan mainoksia. - lacko
Kannattaako kyseenalaistaa jos kyvyt toimii 95% ajasta? Eikös näillä todennäköisyyksillä vielä hyötyä saa intuitioista?
- Anonyymi00005
Toiveajattelua, joka ei perustu yhtään mihinkään. Jos jotain olisi, niin kertoisitko vaikka pyramidien rakentamisesta ja siitä ajasta, muinaisten kivimuurien rakentamisesta ja siinä käytetystä kiven pehmentämisestä ja kuljetuksesta. Kuin myös Tyynenmeren tulirenkaan synnystä vaikka sen on jo suomalainen professori selittänyt kauan sitten, mutta kun ei vain haluta uskoa faktoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa323335Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202272Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301894Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus121312Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631157Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501032- 47984
- 55811
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33763- 67741