Pidän itseäni, jonkin sortin meediona, ei niin, että pystyisi ennustamaan lottonumeroita tai sellaista. Mutta joskus sitä vaan tietää, miten tulevaisuudessa käy, näkee myös visioita asioista, ihmisistä, tietää jotain salattua yhteisöistä ja ihmisistä, joistakin ihmisistä ja paikoista huokuu paha energia tai voima, pyrkii sitten välttämään sellaisia. Aistin myös herkästi rakennuksien energioita ja fiiliksiä, mitä siellä vallitsee. Toisaalta on myös vähän vainoharhainen ja joskus tulee liikaa visioita. Ei voi aina tietää, mikä pitää paikkansa ja mikä ei. Ehkä olen näitä erityisherkkiä ja ominaisuudet tulee osin siitä. Kaikki se on siunaus ja kirous. Mutta sellaista mystistä intuitiota. En väitä, että se on yliluonnollista, vaan että se on jotenkin tieteellisesti selitettävissä. Onko muita samanlaisia? Olen luottanut niin vahvasti omaan intuitiooni ja olen eräässä asiassa erehtynyt; niin nyt rupean kyseenalaistamaan kykyni, jonka kanssa olen ollut aiemmin sinut.
Visiot ja tulevaisuuden näkeminen
5
239
Vastaukset
- tutki-huolella
Sinun tulevaisuutesi on täälltä löydettävissä.
Ota ja lue.
https://frantic.s3.amazonaws.com/pipliakauppafi/2014/05/isotekstinen_beige_lo.jpg- Beigetti
Suksi ite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- mmmfm
Kunhan nyt sen yhdenkin oikean ennusteen esität. Stten otat vaarin ohjeesta tuossa ketjussa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14492373/mahdollinen
Enkä tarkoita noita kirjakauppiaan mainoksia. - lacko
Kannattaako kyseenalaistaa jos kyvyt toimii 95% ajasta? Eikös näillä todennäköisyyksillä vielä hyötyä saa intuitioista?
- Anonyymi00005
Toiveajattelua, joka ei perustu yhtään mihinkään. Jos jotain olisi, niin kertoisitko vaikka pyramidien rakentamisesta ja siitä ajasta, muinaisten kivimuurien rakentamisesta ja siinä käytetystä kiven pehmentämisestä ja kuljetuksesta. Kuin myös Tyynenmeren tulirenkaan synnystä vaikka sen on jo suomalainen professori selittänyt kauan sitten, mutta kun ei vain haluta uskoa faktoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62889
- 48824
- 47762
- 40731
- 39698