Pidän itseäni, jonkin sortin meediona, ei niin, että pystyisi ennustamaan lottonumeroita tai sellaista. Mutta joskus sitä vaan tietää, miten tulevaisuudessa käy, näkee myös visioita asioista, ihmisistä, tietää jotain salattua yhteisöistä ja ihmisistä, joistakin ihmisistä ja paikoista huokuu paha energia tai voima, pyrkii sitten välttämään sellaisia. Aistin myös herkästi rakennuksien energioita ja fiiliksiä, mitä siellä vallitsee. Toisaalta on myös vähän vainoharhainen ja joskus tulee liikaa visioita. Ei voi aina tietää, mikä pitää paikkansa ja mikä ei. Ehkä olen näitä erityisherkkiä ja ominaisuudet tulee osin siitä. Kaikki se on siunaus ja kirous. Mutta sellaista mystistä intuitiota. En väitä, että se on yliluonnollista, vaan että se on jotenkin tieteellisesti selitettävissä. Onko muita samanlaisia? Olen luottanut niin vahvasti omaan intuitiooni ja olen eräässä asiassa erehtynyt; niin nyt rupean kyseenalaistamaan kykyni, jonka kanssa olen ollut aiemmin sinut.
Visiot ja tulevaisuuden näkeminen
Sipuli6
4
121
Vastaukset
- tutki-huolella
Sinun tulevaisuutesi on täälltä löydettävissä.
Ota ja lue.
https://frantic.s3.amazonaws.com/pipliakauppafi/2014/05/isotekstinen_beige_lo.jpg- Beigetti
Suksi ite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- mmmfm
Kunhan nyt sen yhdenkin oikean ennusteen esität. Stten otat vaarin ohjeesta tuossa ketjussa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14492373/mahdollinen
Enkä tarkoita noita kirjakauppiaan mainoksia. - lacko
Kannattaako kyseenalaistaa jos kyvyt toimii 95% ajasta? Eikös näillä todennäköisyyksillä vielä hyötyä saa intuitioista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1671972- 401793
- 821644
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?211559- 471544
- 621274
Kirk ei ollut hyvä ihminen
Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli2941212Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?551146Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p601063Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o431009