Taisi olla siinä-70 luvun taitteessa kun Lieksassa oli kaksi kiharapäistä afrikkalaista lasta. Olivat vissiin alle kouluikäisiä kun pyörivät LYLin pihalla. Joku oppilaista houkutteli heidät "kuunteluoppilaaksi" luokkaan oppitunnille. Muistaakseni Matti meidän geometrian opettaja katseli pitkään uusia oppilaita. Muistaako kukaan kyseisiä henkilöitä ettei minusta heti tehtäisi hourupäätä ja alkaisi loanheitto.
Muistaako kukaan?
8
104
Vastaukset
- Muistelua
Oi niitä aikoja,vain kaksi.........
- tosi.juttu
Oikein muistat asuivat keskustassa.
Mitä vanhemmat tekivät Lieksassa? En jaksa muistaa.
- tosi.juttu
Äiti oli lasten kanssa kotona iskä oli joku viskaali. Heillä ei ollut omia lapsia siksi adoptoivat. Eivät asuneet kauan Lieksassa.
- hilpara
Hei oliko he sisarukset muistelen nähneeni joskus kaupassa pienen tummahkon naisen kanssa.
- häpeä.jos.osaat
Olet täysi rasse miks tunget noita rassejuttuja muuten siistille seinälle
- ytte
Turpa tukkoon kurja suvakki.
- Innan.tiina
Minäkin muistan nuo lapset heillä oli suomalaiset nimet. En muista mitkä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282015Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561268Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801085Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804