Eli sellainen ongelma on, kun kissa käy kakalla ja jos ei ole heti ottamassa kakkaa pois laatikosta niin hiekkaan jää todella ikävä pistävä haju, mikä ei mene pois kuin koko hiekan vaihtamalla. Olemme käyttäneet compact care uncented:iä ja markettien hiekkoja. Pitäisikö olla hajustettua hiekkaa?
Kissanhiekan haju ongelmia
haisuhiekka
1
110
Vastaukset
- kakkahaiseeaina
Kissan kakka haisee todella pahalle! Itse käytän hajustettua (vauva puuteri ), mutta jos en heti korjaa kakkaroita pois, tunnen kyllä nenässäni, että masu on toiminut! :) Eläinkaupan paakkuuntuvat hiekat, ovat mielestäni halppiksia parempia. Hiekkaa säästyy, kun ottaa paakun pois, ettei kissa kerkeä penkomaan ja sotkemaan sitä koko laatikollisen joukkoon. Paakku koirankakkapusiin, pussi sankkoon esim. parvekkeelle, ja roskiksen ohi kulkiessa sekajätteisiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971928- 881360
- 1101153
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703