Karvian kaupat

maksullisiaon

Karvian kaupoissa tuotteet maksaa.

8

329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmaiskauppako

Minkähän pitäjän kaupoissa tuotteet eivät maksa, muutan heti sellaiseen pitäjään, kunhan kerrot mistä löytyy.

• mäkin.tuun

Mäkin odotan tietoa ilmaisjakelukaupasta.

Ilmaista kahvia löytyy kunhan sunnuntaisin vie pyörän lähelle kahvituspaikkaa ja polkee leimaamaan passinsa...

• kylstiät

Onko muka karvialla kauppoja.laita iso musta hame päälles ni saa ilma.

• Liekkipipo, nopeet lasit ja jalat, niin kaikki on ilmaista.

• miettikääs

Näistä kaupoista täällä nyt on ennenkin jaksettu jauhaa.. Niin tehkääpäs nyt niin, että käytte kuukauden verran järjestään joka Karvian kaupassa. Ja säästätte kuitit ja ynnäätte sen jälkeen ja mietitte mikä Karvian kaupoista todellisuudessa on halvin. Itse pääasiassa käytän Salea, siitä hyötyy torella hyvin jos omistaa sen vihreän kortin. Kannattaa tutustua näihin asioihin ennenkuin kovin paljoa moittii.

• juuri.näin

Olen keskittänyt ostokseni Siwaan, kerään pinssejä myös vakuutuksista, verkkokaupoista ym. Kiva saada aina silloin tällöin lahjakortti ja ostaa sillä sen "ilmaisen" ruokapussin paikkakunnan Siwasta.
        Jos on yhden tai kahden henkilön talous, on ihan sama mistä kaupasta tuotteensa ostaa, mutta kun on perhe syötettävänä, keskittäminen kannattaa.
        Itsellänikin on vihreäkortti, jonne kertyy myös bonuksia jonkun verran, mutta enemmänkin toisen paikkakunnan ostoista.

• purkko

Omistan vihreän kortin,mutta ei sales oo muita tarjouksia silölä ollu,kuin hiillos makkara.Se on sitte eri asia ,kun mennähän prismoihin.

• Roope.toope

Mee Jalasjärvelle S-markettiin, siellä kelpaa vihreä kortti ja tarjouksia on vaikka miten paljon. Säästää kivasti matkarahat kun käy vaikka kerran viikossa siellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8078
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3862
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1906
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1340
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1163
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1089
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      11
      885
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      822
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      27
      772
    Aihe