Karvian kaupoissa tuotteet maksaa.
Karvian kaupat
8
329
Vastaukset
- ilmaiskauppako
Minkähän pitäjän kaupoissa tuotteet eivät maksa, muutan heti sellaiseen pitäjään, kunhan kerrot mistä löytyy.
- mäkin.tuun
Mäkin odotan tietoa ilmaisjakelukaupasta.
Ilmaista kahvia löytyy kunhan sunnuntaisin vie pyörän lähelle kahvituspaikkaa ja polkee leimaamaan passinsa...
- kylstiät
Onko muka karvialla kauppoja.laita iso musta hame päälles ni saa ilma.
Liekkipipo, nopeet lasit ja jalat, niin kaikki on ilmaista.
- miettikääs
Näistä kaupoista täällä nyt on ennenkin jaksettu jauhaa.. Niin tehkääpäs nyt niin, että käytte kuukauden verran järjestään joka Karvian kaupassa. Ja säästätte kuitit ja ynnäätte sen jälkeen ja mietitte mikä Karvian kaupoista todellisuudessa on halvin. Itse pääasiassa käytän Salea, siitä hyötyy torella hyvin jos omistaa sen vihreän kortin. Kannattaa tutustua näihin asioihin ennenkuin kovin paljoa moittii.
- juuri.näin
Olen keskittänyt ostokseni Siwaan, kerään pinssejä myös vakuutuksista, verkkokaupoista ym. Kiva saada aina silloin tällöin lahjakortti ja ostaa sillä sen "ilmaisen" ruokapussin paikkakunnan Siwasta.
Jos on yhden tai kahden henkilön talous, on ihan sama mistä kaupasta tuotteensa ostaa, mutta kun on perhe syötettävänä, keskittäminen kannattaa.
Itsellänikin on vihreäkortti, jonne kertyy myös bonuksia jonkun verran, mutta enemmänkin toisen paikkakunnan ostoista.
- purkko
Omistan vihreän kortin,mutta ei sales oo muita tarjouksia silölä ollu,kuin hiillos makkara.Se on sitte eri asia ,kun mennähän prismoihin.
- Roope.toope
Mee Jalasjärvelle S-markettiin, siellä kelpaa vihreä kortti ja tarjouksia on vaikka miten paljon. Säästää kivasti matkarahat kun käy vaikka kerran viikossa siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772