Karvian kaupoissa tuotteet maksaa.
Karvian kaupat
8
328
Vastaukset
- ilmaiskauppako
Minkähän pitäjän kaupoissa tuotteet eivät maksa, muutan heti sellaiseen pitäjään, kunhan kerrot mistä löytyy.
- mäkin.tuun
Mäkin odotan tietoa ilmaisjakelukaupasta.
Ilmaista kahvia löytyy kunhan sunnuntaisin vie pyörän lähelle kahvituspaikkaa ja polkee leimaamaan passinsa...
- kylstiät
Onko muka karvialla kauppoja.laita iso musta hame päälles ni saa ilma.
Liekkipipo, nopeet lasit ja jalat, niin kaikki on ilmaista.
- miettikääs
Näistä kaupoista täällä nyt on ennenkin jaksettu jauhaa.. Niin tehkääpäs nyt niin, että käytte kuukauden verran järjestään joka Karvian kaupassa. Ja säästätte kuitit ja ynnäätte sen jälkeen ja mietitte mikä Karvian kaupoista todellisuudessa on halvin. Itse pääasiassa käytän Salea, siitä hyötyy torella hyvin jos omistaa sen vihreän kortin. Kannattaa tutustua näihin asioihin ennenkuin kovin paljoa moittii.
- juuri.näin
Olen keskittänyt ostokseni Siwaan, kerään pinssejä myös vakuutuksista, verkkokaupoista ym. Kiva saada aina silloin tällöin lahjakortti ja ostaa sillä sen "ilmaisen" ruokapussin paikkakunnan Siwasta.
Jos on yhden tai kahden henkilön talous, on ihan sama mistä kaupasta tuotteensa ostaa, mutta kun on perhe syötettävänä, keskittäminen kannattaa.
Itsellänikin on vihreäkortti, jonne kertyy myös bonuksia jonkun verran, mutta enemmänkin toisen paikkakunnan ostoista.
- purkko
Omistan vihreän kortin,mutta ei sales oo muita tarjouksia silölä ollu,kuin hiillos makkara.Se on sitte eri asia ,kun mennähän prismoihin.
- Roope.toope
Mee Jalasjärvelle S-markettiin, siellä kelpaa vihreä kortti ja tarjouksia on vaikka miten paljon. Säästää kivasti matkarahat kun käy vaikka kerran viikossa siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841686Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2711584Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2851343Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57905
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66863- 46861
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48818