Ruokasuunnitelma

Aloittelevaproana

Voisiko joku olla niin kiltti että tekis mulle jonkinlaisen pienen ruokasuunnitelman.. itse kun oon yrittäny tehä repsahtelen aina mut sillon jos joku muu tekee sen mulle ns tulee paha mieli et oon "pettäny" sen ruokasuunnitelman tekijän😅 165cm/55-57 kiloo vaihtelevasti. Ikää 15.v

4

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sofia.josefiina

      ai niinku yhen päivän vai esin viikon? mut siis mä oon ite 168 cm ja 56 kg et samassa jamassa ollaan

      • Aloittelevaproana

        Aivan sama oikeestaan😊 mieluiten viikon mut kyllä päiväkin käy


      • sofia.josefiina

        okay no käviskö tällänen.

        joka päivä sun pitää liikkuu paljon ja noi kalorit ei saa koostua roskaruuasta, vaan esim hedelmistä ja vihanneksista

        ma
        500 kcal
        ti
        300 kcal
        ke
        200 kcal
        to
        600 kcal
        pe
        150 kcal
        la
        450 kcal
        su
        600 kcal


    • eikö_koulussa_opeteta

      joka ikinen elämäsi päivä 1500kcal ja sun ongelmat anorektikkona ovat historiaa. suosittelen syömään hyvin, terveellisesti ja maukasta ruokaa ja juomaan vähintään 1.5litraa/vrk vettä.
      ja sitä liikuntaa voimien mukaan.
      ps. en ole ravitsemusterapeutti tai lääkäri, en myöskään fitnesguru, sen sijaan olen henkilö, joka ymmärtää, ettet koskaan elämässäsi tule kärsimään ylipainosta, jos toteutat noita ohjeita, joissa kalorimäärät ovat alle 1500/vrk viikon jokaisena päivänä. toivottavasti jäät henkiin ja kertomaan elämästäsi entisenä anorektikkona

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe