Nyt on Mänttäri Aunen & kumppanien tehtävä valitus EU:n ihmisoikeustuomioistuimeen. Muutenhan on vaara, että kirkonkylää päästään kehittämään ja jopa rakentamaan. Ja homma oli alunperinkin pers... HUPSITA kun meinasi lipsahtaa.
Tiukkaa valitusta putkeen
6
121
Vastaukset
- landomikohti
Kontomilahtessa ei paljon kehitystä tapahtu.
- MÄNTTILÄ
Kuka on Mänttilän Aune?
- Huolestunu_kansalaine
Eikös Mänttärin Aunen ois tehtävä valitus siitä entisen talosa kunnosta johonki tuomioistumee. Ohikulukeissain kävin pihalla kahtomassa ja voip olla että sieltä löytyy hometta ja ikkunoista sissää lentävät terveet metänlinnut sairastuu.
Sitäpaitsi kukkaa ei oo käyny pihatöitäkää tekemässä ja nurmikko senku rehotti valtomennaa.- prrrrrrrrrrrskeles
Voipi siinä ohikulkijattii sairastuu. Ainaskin jos kulukoot tuulen alapuolella.
- Autolla_ohi
prrrrrrrrrrrskeles kirjoitti:
Voipi siinä ohikulkijattii sairastuu. Ainaskin jos kulukoot tuulen alapuolella.
Kuuluvat nuo ohikulukijat huolehtii terveyvestään sillee, että ajjaavat taksilla tai muulla autokyyvillä Mänttärin Aunen talon ohi sillo kun tuul käyp tielle päin.
Sitäpaitsi kylillä väittivät siellä asuvan SMP:n henkiä joka näkkyy vaelteleva pimmeinä syysöinä talossa ehtien immeisiä joho asettuis. Lie vaikka ite Veikko Vennamoki halukkaihi tavattavissa.
- oksut
Onko Mänttilän Aino sukua Mänttilän Arvolle. Siinäpä mies paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1314507
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233092Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132574- 462151
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591723Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471649- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201466- 281460
- 951211