Rawi warin resort& spa

Wilmuska7

Onko kokemuksia kyseisestä hotellista? Tj alle 100, vain 98 aamua jäljellä;) Oikein mukavaa lomanodotusta kaikille. Phuket, Krapi ja Khao Lak nähty, tammikuussa Lantalla ja tammikuussa taas takaisin. Lanta on meidän paratiisi ;)

5

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lantafani

      Oltiin kyseisessä hotellissa tammikuussa 2015 3vko. Huone oli todella siisti ja näköala oli huikea. Mutta se kiipeäminen sinne huoneeseen oli kyllä liikaa koska asuimme aivan hotellin "huipulla" . Toki sinne olisi viety myös autolla mutta eipä tullut tilattua kyytiä huoneeseen kuin kerran lääkärireissun jälkeen vatsataudissa. Sänky oli myös kivikova joka ärsytti, onneksi kadun toisella puolella oli hierontapaikka :)

      Palvelu hotellissa pelasi , aamiainen oli todella hyvä mutta muut ruuat olivat mauttomia ja kalliita thaimaan mittapuun mulkaan , kuten myös drinkit ym. Lisäksi olisin kaivannut hotelliin ns illanviettopaikkaa esim rantaravintolaa yms joita ei ollut.

      Olin ihan tyytyväinen hotelliin , mutta seuraava reissu tehtiin lantalla eri hotelliin jossa vähemmän tähtiä ja oli PALJON parempi. Tämä toki vain minun kokemukseni kyseisestä hotellista , toivottavasti olette vähän tyytyväisempia valintaan. En mene uudestaan kyseiseen hotelliin....

    • Wilmuska7

      Hei lantafani,
      kiitos vastausesta.
      Olen lukenut tuosta kiipeämisestä muualtakin, onko se todella niin jyrkkä ja kamala? Ja kuinka pitkä matka tuolta huipulta on vaikkapa rantaan? Ei kyllä tee mieli saada sydäriä vaan siittä että kapuaa henkihieverissä huoneeseen ;)
      Oliko nuo ns. normihuoneet kaikki siellä "huipulla"? Entä se kuljetus niillä sähköautoilla, pitikö se varata erikseen ja oliko respa ja esim. aamupala sitten jossakin "alhaalla"?
      Mitä hotellia suosittelisit, vielä on mahdollisuus vaihtaa ;) oikein mukavaa syksynjatkoa sinulle.

    • lantafani

      Oliko kiipeäminen kamalaa, no oli se ainakin tämmöisille normi-ihmisille joiden liikuntasuoritukset ovat lähinnä hyötyliikuntaa työn merkeissä , pihahommissa ja joskus kävelylenkeillä. Mutta jos olette urheilullisia niin tuskin tuo kiipeäminen on ongelma jonka takia tarvitsee vaihtaa hotellia.
      Rantaan oli matkaa sen verran "vuoren huipulta" ettei viitsinyt vain lähteä piipahtamaan rannassa uimassa esim kun oli tullut kotiin kyliltä, mutta onneksi myös korkealla ylhäällä oli yksi uima-allas. En näin blondina osaa oikein matkaa arvioida, mutta oli se aika pitkä....Lohdutukseksi täytyy kuitenkin todeta, että loppulomasta kiipeäminen sujui jo huomattavasti sujuvammin kuin alkulomasta :D
      Ylhäällä oli myös ns normihuoneita , meillä tosin oli ns näköalahuone joten saa kai syyttää itseään että sai kiipeillä ;)
      Aamupala sijaitsi alhaalla samassa rakennuksessa kuin respa joten sieltä auton tilaaminen käy kätevästi esim aamupalan jälkeen. Myös huoneeseen voi tilata auton hakemaan. Vaikka kyllähän sitä aina alaspäin menee sujuvammin :)
      Olimme tänä keväänä Lanta Beach resortissa ja olimme todella tyytyväisiä hotelliin. Palvelu pelasi, hintataso oli kohdillaan ja lähellä rannalla oli paljon hyviä ravintoloita (rawi warinin lähellä vain 2 rantaravintolaa ja itse suosin niitä) .
      En tiedä kannattaako teidän alkaa hotellia vaihtamaan koska oli siinä paljon hyviäkin puolia esim nappula aurinkolavitsalla jota painamalla tarjoilija kipittää luoksesi ;) Uskon että vietätte ihanan loman myös tässä valitsemassanne hotellissa :)
      Mukavaa syksynjatkoa ja loman odotusta myös sinulle ja laitappa viestiä tähän ketjuun loman jälkeen mitä tykäsit hotellista (jos nyt tämän hotellin valitsette) .
      Meillä 87 päivää seuraavaan lomaan, tällä kertaa tosin Sri Lankaan :)

      • SkootteriKVajokortti

        Vai että nappuloita paineltu Thaimaan lomilla, taitaa olla pedofiili lantafanin sisällä. Seuraava reissu sitten Hua Hiniin siellä pedofiilit käy ja rannoilta löytyy hevosen lantaa kun lantaakin fanitat.

        Aloittajalle, kohde on hyvä mutta hotelli syrjässä tosin hotelli on hyvä eikä hotellin lähettyvillä ole oikein mitään. Hankala liikkua ilman kulkuvälinettä.


    • lantafani

      Nyt kun tarkemmin ajattelen niin en olekkaan enää sata varma oliko respa ja aamiainen samassa rakennuksessa mutta ainakin lähekkäin oli :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe