Harjavaltalainen mies sai amfetamiinin myymisestä ehdollista? Oli sk:ssa juttu tänäpä.
Ketä 63 vuotias
13
561
Vastaukset
- Hampithautaa
En tiä mut saunan taakse saisi viedä. Ja jumalauta ehdollista vielä
- nikonnappijanippeli
Se ex-ylilääkäri on nappikauppias.
- dcdcdcdcdcd
Oli matu. Ei kerrottu ihonväriä.
- Reinoäänderfel
Veikkaqn valkoiseksi. Niinkuin muitakin pillerinpyörittelijöitä täällä. Punttisalillakin näkee jos jonkin näköstä kaupustelijaa
- j0eli
Uimahallilla myydään.
- ihmisrauniohoovallasta
veljeilee lastenpyörällä polkevan punttisalilla käyvän musulmaanin kanssa nappikauppojen merkeissä.
Joppaa muillekkin.
Itse en osta mut käyttäjiä on kummallakin salilla. - hirmmuinen
on aikamme riento.
Ei meinaa perässä pysyä.
Huonnompi Jalkanen.
- h-valtalaisetkotiinsa
Olen aina ollut sitä mieltä, että kaikki harjavaltalaiset ovat huumekauppiaita.
Se on heidän geeneissään. Suvakit tietysti yrittävät puolustella, että tämä on vain yksittäistapaus.- työntekijä
Täh..?? Missä asut...? Vai mitä sulla on myydä..??
- KonstaapelinPoika
Onneksi oli täysi-ikäinen. Yleensä huumeveikot ja -neidot rahoittavat omaa käyttöään myynnillä. Kaveri taitaa olla ensikertalainen, koska selvisi ehdollisella.
Suurempaa määrää myyjät saavat aina ehdotonta vankeutta. - uubb
Vieläks bandiitit sähää Harjavallas ?
- pusineskin
Antasko joku nainen pimppiä rahaa vastaan.sai sillä rahalla ostaa jotai hyvää itsellensä.
- Pallifeissi
Olikoha taas se Leo!
Huumeveikkoi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961555- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403961- 164913
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642