Ootteko menny tän pelin jo läpi?
Minulla on ollut tämä peli vasta alle viikon ja olen mennyt sen jo viisikertaa läpi!
En ymmärrä sitä kun jotkut sanovat että tämä kyseinen peli ona vaikea! Vika vastuskin on ihan helppo! Menin tämän pelin viimeksi taas tänään läpi! Arvatkaa kuinka kauan siihen meni?......ALLE 2 TUNTIA! Misä te ootte täsä pelissä? Koska saitte tän pelin? Olen mennyt tän pelin kaikilla ukoilla läpi tänään taas Tailssilla! Jos tarviite apua täsä pelissä niin multa voi kysyä vinkkejä!
PS.KOSKA TULEE TOINEN SONIC PELI N-GAGELLE?
PELI OLI LIIAN LYHYT,VAIN SEITSEMÄN TASOA JA 9 VASTUSTA!
PS.KANNATTAA OLLA NGAGEQD,XBOX,PLAYSTATION 1,NINTENDO 64,SUPER NINTENDO,GAMEBOY COLOR,PC
HULLU HULLU HULLU HULLU
Sonic N! TÄNNE KAIKKI SONIC HULLUT!
(SONIC)
4
1092
Vastaukset
- Playstation-Pelle
Minulla on ollut se Sonic N-Gagelle yli vuoden enkä ole päässyt läpi
- Helppo
joo se sonic oli tehty huonosti kentän ei vaan yksinkertainsesti riitä... itse pelasin sen 7tunnissaa läppi...
- Ihan hyvä
Ostin pelin juuri 2kpl sonicN 5€ kpl.
Peli on ihan hyvä mutta aika helppo se kyllä on.
4 hahmoa
monta vastusta
sonic
grafiikka
-lyhyys - MarioSonic
Ihan hyvä kirjoitti:
Ostin pelin juuri 2kpl sonicN 5€ kpl.
Peli on ihan hyvä mutta aika helppo se kyllä on.
4 hahmoa
monta vastusta
sonic
grafiikka
-lyhyysSonic N on melkein samallainen kuin Sonic Advance.
Sonic Advancea olen pelannut. Minua vain potuttaa itse pelin lyhyys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486267
- 461705
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381354- 451008
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320991Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845