LAHDEN POP UP CENTER KAUPPAPAIKKOJA JOULUMYYNTIIN

Popupcenter

Pop up -centeriin palaa taas monet viime jouluna tutuiksi tulleet yrittäjät. Vielä mahtuu mukaan, jos haluat oman pop up -kaupan viikoksi tai useammaksi viikoksi. Myös kuukausien mittainen pop up-kauppa mahdollinen. Liiketila on muokattavissa tarpeesi mukaan, sopii yhdelle yrittäjälle tai useammalle samaan aikaan. Vuokra-aika sopimuksen mukaan, joten sovi näyttö/varaa paikka Seppo Miettinen/0400-284649

Tervetuloa uudet yrittäjät tekemään kauppaa joulun alla 2016 Lahden ydinkeskustassa vielä vapaina oleviin POP UP CENTER-tiloihin Lahdessa.

POP UP CENTER on liiketila, jossa voitte toimia kaupallisesti, pitää omaa liikettänne ja tehdä kauppaa aktiivisesti.

Pop Up Centeriin mahtuu enimmillään 12 eri kauppiasta.

Tiloja voidaan jakaa tarpeittenne mukaan sellaisiksi, mitä Te kohdallanne haluatte ja tahdotte.

Haaveiletko omasta myymälästä?
Haluatko testata tuotteesi kiinnostavuutta?
Haluatko tehdä lisämyyntiä näkyvällä paikalla?
Oletko aloittamassa nettikauppaa?
Haluatko messujen tapaista tunnettavuutta?
Onko sinulla vanhaa varastoa, josta haluat eroon?
Onko sinulla jokin uniikki tuote, joka tarvitsee lanseerausta?

Kaikki nämä ja monet muut syyt sopivat pop up-myyntiin!

Otathan huomioon, että vuokra-aika voi olla niin pitkä kuin haluat, joten pysyvä yrityskin on mahdollinen.

POP UP CENTERIIN mahtuu uusia yrittäjiä, jos ja kun olette tulossa ja tarvitsette lämpimässä, sateista ja tuiskuilta suojattuja sosiaalitiloin varustettuja myyntitiloja.

Jos haluat esim. 100m2 itsellesi (liikkeen etuosa, keskiosa tai takaosa kokonaan), niin kysy tarjousta rohkeasti!

Nyt voit kokeilla kivijalkakauppaa omalla pop up myyntipisteellä kahdesta viikosta useampaan kuukauteen Lahden keskustan parhaalla paikalla katutasossa.

Vuokraan kuuluu Lahden paras myyntipaikka, sähköt ja vesi.

Myyntipaikoissa on muunneltavia kiinteitä seinä -ja keskikalusteita tai voit tuoda omat kalusteet tai lainata vapaana olevia GWS kalusteita ja pöytiä.

Pohjapiirrustus on suunnitelma, minkä pohjalta välisermit on rakennettu. Jos tarvitset kaksi osastoa, on välisermi helppo siirtää.

Vuokra esimerkkejä ALV0%:

Ikkunapaikka 20m2 = 1100€/ kk tai 275€/viikko

Ikkunapaikka 22,5m2 = 1238€/kk tai 309€/viikko

Liikkeen keskeltä 23-25m2= 1125/kk tai 281/viikko

Liikkeen perältä 25m2= 750€/kk tai 187€/viikko

Huomioithan että myntipaikoilla tulee olla myyjä itse hankittuna. Myyjien tulee olla paikalla samanaikaisesti, sillä myyntipaikat ovat avoimia.

Nyt vain rohkeasti kaupoille!

Lisätietoja

LAHDEN POP UP CENTER
Pop Up- Kauppojen Keskus
Seppo Miettinen
Puh.0400-284649
[email protected]
www.popupcenter.net

0

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

        Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
        Maailman menoa
        583
        3868
      2. Muuttaisiko viesti mitään

        Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
        Ikävä
        48
        3318
      3. Jos sinulla kiinnostaisi

        Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
        Ikävä
        38
        2791
      4. Valpuri Nykänen elokapina

        Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
        Maailman menoa
        66
        2749
      5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

        Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
        Ikävä
        19
        2134
      6. Jospa me nähtäisiin

        Sinne suuntaan menossa🤣
        Ikävä
        32
        2081
      7. Se että tavattiin

        Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
        Ikävä
        12
        1967
      8. Elämä jatkuu

        Onneksi ilman sinua
        Ikävä
        29
        1855
      9. Oot pala mun sielua

        Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
        Ikävä
        17
        1800
      10. Hei T........

        Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
        Suhteet
        47
        1749
      Aihe