Mitä näkyy rakkauteeni? Olen tällä hetkellä tehnyt valintoja mutta en tiedä mihin kaikki johtaa? Mitä näkyy rakkauasiat/ihmissuhteet? Onko muutoksia luvassa jos niin minkälaisia? Yksin asuva nuorekas nainen kysyy jos olisi jotakin räiskyvää tulossa:)
Tuntijasi Iltaa
7
121
Vastaukset
- todellinenikuinenrakkaus
https://www.ilonpolku.fi/images/products/jeesus-rakastaa-sinua-1_orig.jpg
. - Kaksosnainen
nostan jos Tuntijasi näkisi tämän
Hei!
oikein kiva, kun muistit :-) mutta en tahdo ehtiä kirjoittelemaan tälle sivustolle. on töiden lisäksi "vanhoja asiakkaita" joille kirjoittelen sähköpostin kautta.
kyllä sinne vielä mukaan mahtuu, jos apua tarvitset.
en kuitenkaan kirjoita tulkintoja ilmaiseksi, varmasti tältä palstalta löytyy hyviä kollegoita jotka antavat neuvoja.
t. Keskiyö- Anonyymi
hei tuntijasi, olen toinen henkilö joka nyt kirjoittaa. Miten sinuun saisi yhteyttä, maksan mielelläni tulkinnastasi. On niin ahdistava olo. joskus täällä vastasit minulle ja kaikki piti paikkansa siksi pyydän sinulta apua.
- Kaksosnainen
Voisiko joku toinen näkijä vastata?
- Kaksosnainen
... tältä palstalta löytyy hyviä kollegoita jotka antavat neuvoja. Onko näin?
- riinariina
Nykyään ei asia liene näin. Täällä, kun tosissaan jotakin kysyy,
jos saa vastauksen, niin se ei ole tosissaan kirjoitettu. Itselleni
ainakin on käynyt niin eli ei kannattanut kysyä.
Mutta toivottavasti sinulla kaksosnainen olisi parempi tuuri 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959