Tuntijasi Iltaa

Kaksosnainen

Mitä näkyy rakkauteeni? Olen tällä hetkellä tehnyt valintoja mutta en tiedä mihin kaikki johtaa? Mitä näkyy rakkauasiat/ihmissuhteet? Onko muutoksia luvassa jos niin minkälaisia? Yksin asuva nuorekas nainen kysyy jos olisi jotakin räiskyvää tulossa:)

7

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksosnainen

nostan jos Tuntijasi näkisi tämän

• Hei!

oikein kiva, kun muistit :-) mutta en tahdo ehtiä kirjoittelemaan tälle sivustolle. on töiden lisäksi "vanhoja asiakkaita" joille kirjoittelen sähköpostin kautta.
      kyllä sinne vielä mukaan mahtuu, jos apua tarvitset.

en kuitenkaan kirjoita tulkintoja ilmaiseksi, varmasti tältä palstalta löytyy hyviä kollegoita jotka antavat neuvoja.

t. Keskiyö

• Anonyymi

hei tuntijasi, olen toinen henkilö joka nyt kirjoittaa. Miten sinuun saisi yhteyttä, maksan mielelläni tulkinnastasi. On niin ahdistava olo. joskus täällä vastasit minulle ja kaikki piti paikkansa siksi pyydän sinulta apua.

• Kaksosnainen

Voisiko joku toinen näkijä vastata?

• Kaksosnainen

... tältä palstalta löytyy hyviä kollegoita jotka antavat neuvoja. Onko näin?

• riinariina

Nykyään ei asia liene näin. Täällä, kun tosissaan jotakin kysyy,
        jos saa vastauksen, niin se ei ole tosissaan kirjoitettu. Itselleni
        ainakin on käynyt niin eli ei kannattanut kysyä.
        Mutta toivottavasti sinulla kaksosnainen olisi parempi tuuri 😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!

Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä
      Maailman menoa
      499
      8057
    2. 40% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena

Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise
      Maailman menoa
      226
      1407
    3. Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra

Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai
      Maailman menoa
      170
      1347
    4. Keksitkö mies

mistä biisistä tulee sä ja mä mieleen?
      Ikävä
      109
      1341
    5. Hokki on konkurssissa!

Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak
      Kajaani
      53
      1240
    6. Ihanaa aurinkoista

Huomenta päivää tiistaina. 🌞☺️ Kesän kukkasia odotellessa 💛🌱
      Ikävä
      336
      1189
    7. Olet kaikella todennäköisyydellä

Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik
      Ikävä
      39
      995
    8. Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.

On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö
      Puolanka
      54
      970
    9. Mitä jos vietettäis

Vuorokausi yhdessä? Mitenhän se menisi?
      Ikävä
      74
      914
    10. Kyllä on paha mieli

Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.
      Ikävä
      25
      913
    Aihe