Lihava nainen=naisellinen

Läskeistä

Miksi tuossa jutan ohjelmassa puhutaan sumoläskistä naisesta että se on naisellinen? Mutta lihava mies ei ole kuitenkaan miehekäs vaan usein siitä tulee mieleen että se on doku. Eikö voitas suoraan puhua vaan että on läski tai kauhean läski? Ihan sukupuolesta riippumatta. Se olisi kaikille reilumpaa.

7

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • believeinfatness

      Koska lihavuus naisella juurikin on sitä aitoa naisellisuutta. Lihavuus on feminiinen ominaisuus ja sopii naiselle erinomaisesti, lihava nainen on kaunein, paljon kauniimpi kuin laiha. Miehelle lihavuus taas ei lainkaan sovi vaan vie maskuliinisuuden, mm miestissien ja ison perseen muodossa. Lihava nainen siis on erittäin naisellinen mutta lihava mies epämiehekäs.

    • Molemmatväärin

      Ei lihava nainen ole yhtään naisellisempi, kuin normaalipainoinenkaan nainen. Usein lihavalta naiselta katoaa vyötärö, joka on naisellisuuden mittari.
      Ei siis niinkään tissien tai pyllyn koko vaan lantion kaari, on se mistä naisen tunnistaa. Lihavalla ei tätä kaarta useinkaan löydy, vaan kaikki on tasapaksua tai ehkäpä kaari on väärinpäin. :D

      Lihavasta miehestä harvemmin tulee mieleen doku, sillä dokut ovat hyvinkin laihoja miehiä. Heille nääs syöminen ei ole pääasia, vaan juominen.

      • jgfgdsfasdf

        Lihava mies ei ole ehkä dokun näköinen, muttei miehekäskään. Kai heilläkin rasvakudos tuottaa estrogeeniä, kuten naisillakin. Ja miten sen pikku pilin kaivaa niiden kaikkien poimujen keskeltä näkyviin? Nolottaa ajatuskin. Haluan panna miestä, en vaahtomuovipatjaa.

        Ei hoikkakaan nainen aina naisellinen ole. Itse olen aika suora varreltani. Tosin alasti ollessa näkyvät paremmin sekä kaaret että lihakset.

        Joka tapauksessa ei pitäisi tuijottaa liikaa painoa, vaan miten se koostuu. Keskivartalolihavuus on haitallista sekä hoikalle että ylipainoiselle. Sen sijaan tiedän itseäni tuplasti painavampia naisia, joilla on samankokoinen tai jopa pienempi vyötärö kuin itselläni. Tiedä sitten, miten sellainen vartalo reagoi vaihdevuosiin?


      • Molemmatväärin

        Kyllä lihava nainen voi olla naisellinen, sitä en ole kieltänytkään, jos hänellä on kapea vyötärö.
        Lihava mies ei juuri koskaan ole miehekäs. Ei edes ne punttisalillakäyvät uroot, jotka luulevat, että kun on hauista, se antaa anteeksi ison pyllyn ja vatsan. :D


    • naisellisempi

      Minä pienenä alle 77,00 kiloisena olen sitä mieltä että minä kelpaan omana itsenäni läskeineni päivineni kaikille. Jos jollakin on ongelma minun painostani, se ongelma ei ole minun. En koe ongelmaa läskeistäni vaan kävelen päivittäin koiran kanssa 3,5-5,5 tuntiin ja tänään ajoin pyörällä 7,00 km. Olen elämääni tyytyväinen ja vielä minulle on kokoja löytynyt vaatteisiin. Olen naisellinen nainen.

    • aivopesua_kunnolla

      Kaikki nämä fitness naiset ovat median aivopesemiä että vain "anorektinen nainen" nainen on kaunis ja feminiininen. Jutalle ei tekisi yhtään pahaa saada painoa lisää 10kg...

      • Molemmatväärin

        Jutta ei ole lainkaan anorektinen tai fitness, silloin kun ei ole kisakunnossa. Pikemminkin melkoinen amatsooni. :D

        Lihavilla naisilla on toinenkin epänaisellinen piirre: heille kasvaa usein viikset ja partaa, kun hormoonit vyötäröläskien vuoksi ovat heittäneet häränpyllyä. Lihava nainen tulee miehekkääksi, kun taas lihava mies muuttuu feminiinisemmäksi manboobseineen ja pyllyineen.

        Lihavat ovat usein myös jotenkin lysähtäneet, eivätkä lainkaan ryhdikkäitä. He ikään kuin piiloutuvat kumaraan menneiden olkapäidensä sisään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe