siitä mitä on, vaikka elämä yrittääkin kompastuskiviä tielleni laittaa.
olen onnellinen
3
107
Vastaukset
- omaehtoinen
olen tarkka siitä kuka voi lähelläni olla, en hyväksy muiden yrityksiä ollenkaan, itse valitsen elämäni ilon
- Vaihetämäkin
Olen onnellinen, kun harhainen käsitys ihastuksesta vuosien takaa mureni. Jäljelle jäi huvittunut olo. Tämä on päinvastainen reaktio, mitä odotin. Luulin olevani onneton ja rikki. Nyt on vain äärimmäisen koominen kuva kaikesta koetusta ja hänestä miehenä. Sekosin kai jossain välissä sekoittamaan mielikuvitusta häneen. Kävi kuin piirretyissä kuvissa, mielikuvituspallo poksahti ja näin todellisuuden: pieni poika housut kintuissa itku silmässä. Tähän "mieheen" olin sitten ihastunut vuosia :D
- Tässäjanyteienempää
Onnellinen vieläkin siitä mitä elämä tuo ja on tuonut vaikka en niin kauhean helpolla ole päässytkään niin silti.
Ja viikonloppu aluillaan ,pimeät illat ja aamut, talvi ja joulu tulossa, ihan parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858