siitä mitä on, vaikka elämä yrittääkin kompastuskiviä tielleni laittaa.
olen onnellinen
3
130
Vastaukset
- omaehtoinen
olen tarkka siitä kuka voi lähelläni olla, en hyväksy muiden yrityksiä ollenkaan, itse valitsen elämäni ilon
- Vaihetämäkin
Olen onnellinen, kun harhainen käsitys ihastuksesta vuosien takaa mureni. Jäljelle jäi huvittunut olo. Tämä on päinvastainen reaktio, mitä odotin. Luulin olevani onneton ja rikki. Nyt on vain äärimmäisen koominen kuva kaikesta koetusta ja hänestä miehenä. Sekosin kai jossain välissä sekoittamaan mielikuvitusta häneen. Kävi kuin piirretyissä kuvissa, mielikuvituspallo poksahti ja näin todellisuuden: pieni poika housut kintuissa itku silmässä. Tähän "mieheen" olin sitten ihastunut vuosia :D
- Tässäjanyteienempää
Onnellinen vieläkin siitä mitä elämä tuo ja on tuonut vaikka en niin kauhean helpolla ole päässytkään niin silti.
Ja viikonloppu aluillaan ,pimeät illat ja aamut, talvi ja joulu tulossa, ihan parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901