siitä mitä on, vaikka elämä yrittääkin kompastuskiviä tielleni laittaa.
olen onnellinen
3
94
Vastaukset
- omaehtoinen
olen tarkka siitä kuka voi lähelläni olla, en hyväksy muiden yrityksiä ollenkaan, itse valitsen elämäni ilon
- Vaihetämäkin
Olen onnellinen, kun harhainen käsitys ihastuksesta vuosien takaa mureni. Jäljelle jäi huvittunut olo. Tämä on päinvastainen reaktio, mitä odotin. Luulin olevani onneton ja rikki. Nyt on vain äärimmäisen koominen kuva kaikesta koetusta ja hänestä miehenä. Sekosin kai jossain välissä sekoittamaan mielikuvitusta häneen. Kävi kuin piirretyissä kuvissa, mielikuvituspallo poksahti ja näin todellisuuden: pieni poika housut kintuissa itku silmässä. Tähän "mieheen" olin sitten ihastunut vuosia :D
- Tässäjanyteienempää
Onnellinen vieläkin siitä mitä elämä tuo ja on tuonut vaikka en niin kauhean helpolla ole päässytkään niin silti.
Ja viikonloppu aluillaan ,pimeät illat ja aamut, talvi ja joulu tulossa, ihan parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692546
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542513- 851451
- 2271437
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78838
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729