syntymäpäivää. Paljonkohan täytät..
Hyvää lokakuuta M-miehelle
17
171
Vastaukset
- PaljonJaVähänpäälle
Kiitos. Aika paljon kyllä täytän! Oisko sulla mitään aavistusta paljonko?
- villi_arvaus
olisko 43 tai 44? :) Paljonkos arvelet mun täyttävän talvella?
- EinytSentään
villi_arvaus kirjoitti:
olisko 43 tai 44? :) Paljonkos arvelet mun täyttävän talvella?
41.. Olisko 26 tai 27..
- M-mies_
EinytSentään kirjoitti:
41.. Olisko 26 tai 27..
vähän vanhempi sinua..täytän 40 ja vähän yli. :)
- numeroton
M-mies_ kirjoitti:
vähän vanhempi sinua..täytän 40 ja vähän yli. :)
Ikä on vain numeroita. Onnea. :)
- kiitos_kiitos
numeroton kirjoitti:
Ikä on vain numeroita. Onnea. :)
Näinhän se on.. Tarkalleen ottaen täytän talvella 49. :) aika vanha olen jo.
- joojoojoojooM
kiitos_kiitos kirjoitti:
Näinhän se on.. Tarkalleen ottaen täytän talvella 49. :) aika vanha olen jo.
Trolli olet :)
- kuinka_niin
joojoojoojooM kirjoitti:
Trolli olet :)
Näytänkö trollilta? :)
- väärävastaus
kuinka_niin kirjoitti:
Näytänkö trollilta? :)
Et. Arvasit iän väärin.
- taijotain
Iltasella täytän tuopin stoutilla. Vuosia täytän kevään korvilla.
- Yhdeksänkö
Maaliskussa. 1_ ja 4_ ?
- taijotain
Yhdeksänkö kirjoitti:
Maaliskussa. 1_ ja 4_ ?
Helmikuussa kun valo alkaa lisääntyä jyrkimmällä kulmallaan.
Kiitokset ja hyvää lokakuuta aloittajalle. :)
Synttärit on vasta tammikuussa ja silloin ikää tulee mittariin 38.- hyvää_sunnuntaita
Tammikuussa myös minulla synttärit. ;)
- mattimasa64
tuli 52 täyteen kiitosia vain salainen onnetelia
- ihan_olet
miehen ikäinen jo. :)....
- mattimasa64
kiitos paljon sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644