Vihaan itsekkäitä, empatiakyvyttömiä, laiskoja, välinpitämättömiä, keskustelukyvyttömiä, teatraalisia ihmisiä, vihaan materialistisia ihmisiä, vihaan ujoja ja arkoja ihmisiä, vihaan ihmisiä joilla ei ole tiedonnälkää ja paloa elämää kohtaan, vihaan ihmisiä jotka toimivat tiedostamattomasti ja nielevät ihanteensa ja kaiken mainoksista suunnilleen. Vihaan uusavuttomia, tiedollisesti köyhiä ihmisiä, vihaan ihmisiä jotka eivät lue, mietiskele, tutki aikaamme, historiaamme, tulevaisuuttamme. Vihaan ihmisiä jotka eivät välitä ympäristöstään, lähimmäisistään eivätkä osaa käyttäytyä. Vihaan ihmisiä jotka toistavat virheitään. Vihaan läheisriippuvaisia ihmisiä, vihaan ulkonäkökeskeisiä ihmisiä. Vihaan kirjoitusvirheitä tekeviä ihmisiä. Vihaan uskovaisia ihmisiä suunnattomasti. Halveksin heitä ja lapsilleen uskonkäsityksiään syöttäviä, heitä aivopeseviä idiootteja vihaan pyhimmällä, puhtaimmalla vihallani. Vihaan koulujärjestelmää. Vihaan auktoriteetteja. Vihaan statuksia ihailevia, niitä metsästäviä ihmisiä. Vihaan typeriä mutulla äänestäjiä.
Vihaan tyhmiä ihmisiä. Tyhmyys pitäisi kriminalisoida.
Siinä kaikki. Pus :)
Vihaan niin että pakahdun
16
239
Vastaukset
- Siinäpälista
Olet siis tuomittu yksinäisyyteen?
- johanhelpotti
Ei, mä olen valinnut sen. Olen yksinäisyyteni ylin ystävä. Nautin yksinäisyydestä, hiljaisuudesta. Seuraksi riittävät poikkeusihmisten elämänkerrat. Enemmän kuin ihmisten, nautin luonnon ja eläinten seurasta. Lapsiakin rakastan.
- IhmushöttöäLiikaa
http://www.aamulehti.fi/kulttuuri/miksei-kukaan-enaa-arvosta-yleissivistysta-nykyajan-suurin-ongelma-on-tiedon-pelko/
Niin, miksei? - Mämmämmää
Vihaaminen onkin ihmisen helpoin tapa käsitellä asioita.
Jos ei ole kykenevä ymmärtämään erilaisuutta kuin itse on niin vihalla ne on ymmärrettävissä pienessäkin päässä.
Elämä tosin olisi helpompaa jos ei vihaisi niin paljon, toki tuollaisten paikka onkin yksin ja eristäytyneenä.
Oikein hyvää vihaisaa elämää ja ole vihastunut ;) - Aamutuimaan
Hyvää huomenta, luin ja kauhistin. Sitä mä ihmettelen, miten sä jaksat elää vihasi kanssa. Mä kuolisin tuollaiseen vihan tunteeseen. Mä en vihaa ketään, vaikka moni asia on vinksallaan tässä yhteiskunnassa. Mulla ei ole vihamiehiä, enkä aijo sellaisia hankkia, joten mä kai sitten rakastan vaan.
Aamu on jo koittanut ja aurinko on jo noussut ennen mua. Tästä päivästä tulee hyvä päivä. Ensin on keitettävä mukavat kahvit ja sitten haravoimaan. Syksyn kellertävistä lehdistä saa tehtyä hienon syyskranssin. Hän joku kaukaisuudessa, hänelle pus <3 koska on kuitenkin aamun hiljaisina hetkinä mielessä.- aaapee_
Onnekses sun ei tarvi kuolla, ja voit jatkaa elämääs omassa kuplassas, kuvitella et elämä on jotakin jossa sulla on merkittävä rooli, yksilönä.
- eihelpotaviha
En ymmärrä tuollaista vihaa. Sehän tarkoittaa että sulla on tunteita kaikkea vihaamaasi kohtaan. En jaksa vihata, energiani kuluu ihan muuhun ja suosittelen sinullekin että edes kokeilet :)
- VihaOnOKTunne
"vihaan ihmisiä joilla ei ole tiedonnälkää ja paloa elämää kohtaan"
Minäkin vihaan tällaisia! Vihaan heidän pientä maailmankuvaansa, missä ei tunneta muita kuin iänikuisia seksuaalisia hihihihi-kysymyksiä ja mistä käsin he kuvittelevat, että kaikki muutkin olisivat kaltaisiaan eli yhtä köyhiä henkisesti!
Ja väitän, että kaikki vihaavat itsekkäitä ja epäempaattisia ihmisiä silloin, kun nämä ominaisuudet toimivat heitä itseään vastaan. Monien epäempaattisten paskojen mielestä kaikki on hyvin niin kauan kuin nuo osuvat vain muihin ihmisiin.
Kiitos että sain avautua, osin hymy huulessa jos ei siltä kuulostanutkaan, kuulemiin. :) - oikeustoteutuu
Uskon sinua kyllä vihassasi :D ystäväsi vei sulta yksityisyyden vangitsi sut aivopesi sinut ja nyt elät hänen ehdoilla!! :D naurettavinta on se että lusit vankilassa loppuelämäsi xD(kukaan ei kuole)
- tingeltangel
Kaikkea täälläkin lukee... toivottavasti sinäkin olet ajan tasalla foliohattuinesi.
- aaapeee_
Hyvän tähen..... Onnea vain sullekin tulkintoinesi, ääliö.
- Vaikeitasioita
Vihaat toisin sanoen keskinkertaisuutta, sen lieveilmiöineen. Se on hyvä asia, mutta siinä tuntee itsensä välillä yksinäiseksi. Kollektiivinen Suomi on kuitenkin tasapäisten valtakuntaa. Se ei ole hyvä asia.
- aaapee_
Mä olen elämässäni onnellinen, vihastani huolimatta. Vihani ei kohdistu mihinkään, keneenkään oman pienen elämäni piirissä vaikuttavaan.
Vihaan sitä vitun hyödytöntä neitimäistä suvakkiapinaa joka kadulla tulee vastaan.
- Papparainen88
No joo kylläpä on vihaa kerrakseen, toivottavasti se laantuu iän myötä.
- aaaapeeee
Ikää on pian 50. Viha lisääntyy sitä mukaa kun elämänkokemusta karttuu, kokemus "perusihmisestä" lisääntyy. Ja ei, viha ei syö onnellisuutta. Päin vastoin.
Kukin tyylillään, tasollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup322976Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232695Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua372276Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652127Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4211668- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45948