Mitkäköhän luokat mahtaa ajaa , ehtis vielä reenata välitystä valmiiksi kun on hyviä kelejä
Kevätpäräys 2017
8
265
Vastaukset
- tyrsy
rotaxit ainakin...
- kuollutON
Veikkaan et Routäx on kuollut luokka ens kesänä. X30 ja AKK:n alaiset luokat vie.
- 345667
Veikkaa mitä veikkaat , sillä kun ei ole merkitystä . Keväällä se nähdään .
- triu
se on ihan sun mielipide...ei se x30 ole mikään maailmanpelastaja- luokka...ajoin molempia sarjoja tänä vuonna, ja en oikein siitä x-30 touhusta pitänyt...kauhea huuto koko ajan selostajilla, ei hetken hiljaista hetkeä päivällä...itse ajaminen on ihan samaa paitsi ettei se x-30 kulje mihinkään eikä siinä ole mitään jarrupitoa noilla renkailla...ehkä junnut sit tykkää siitä jatkuvasta metelistä, mulle ei sovi...
- 537619
triu kirjoitti:
se on ihan sun mielipide...ei se x30 ole mikään maailmanpelastaja- luokka...ajoin molempia sarjoja tänä vuonna, ja en oikein siitä x-30 touhusta pitänyt...kauhea huuto koko ajan selostajilla, ei hetken hiljaista hetkeä päivällä...itse ajaminen on ihan samaa paitsi ettei se x-30 kulje mihinkään eikä siinä ole mitään jarrupitoa noilla renkailla...ehkä junnut sit tykkää siitä jatkuvasta metelistä, mulle ei sovi...
Samaa mietin , liikaa sirkushuvia ja olevinaan "oikea luokka" , kun ei muusta tiedä niin ainahan aasi sitä heinää syö mitä on turvan alla
- naaburmän
katso tämän vuotinen kevät päräys. se todennäköisesti toteutuu ensi keväänäkin :)
Varmuudella mukana rotaxeista Junior, Senior, DD2 ja DD2 master.
Eikä tartte kinata koska tämä on julkaistu jo rotaxin kisakalenterissa.- Okkisaaja6666
Katsokaahan kilp.kalenteria, mahtaako riittää poriin kilpailioita. Nyt varmaan olis sielläkin aika katsoa peiliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103291
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1092498- 242036
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s231562Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291540Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151465Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26957- 87942
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62866Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2799