Mitkäköhän luokat mahtaa ajaa , ehtis vielä reenata välitystä valmiiksi kun on hyviä kelejä
Kevätpäräys 2017
8
246
Vastaukset
- tyrsy
rotaxit ainakin...
- kuollutON
Veikkaan et Routäx on kuollut luokka ens kesänä. X30 ja AKK:n alaiset luokat vie.
- 345667
Veikkaa mitä veikkaat , sillä kun ei ole merkitystä . Keväällä se nähdään .
- triu
se on ihan sun mielipide...ei se x30 ole mikään maailmanpelastaja- luokka...ajoin molempia sarjoja tänä vuonna, ja en oikein siitä x-30 touhusta pitänyt...kauhea huuto koko ajan selostajilla, ei hetken hiljaista hetkeä päivällä...itse ajaminen on ihan samaa paitsi ettei se x-30 kulje mihinkään eikä siinä ole mitään jarrupitoa noilla renkailla...ehkä junnut sit tykkää siitä jatkuvasta metelistä, mulle ei sovi...
- 537619
triu kirjoitti:
se on ihan sun mielipide...ei se x30 ole mikään maailmanpelastaja- luokka...ajoin molempia sarjoja tänä vuonna, ja en oikein siitä x-30 touhusta pitänyt...kauhea huuto koko ajan selostajilla, ei hetken hiljaista hetkeä päivällä...itse ajaminen on ihan samaa paitsi ettei se x-30 kulje mihinkään eikä siinä ole mitään jarrupitoa noilla renkailla...ehkä junnut sit tykkää siitä jatkuvasta metelistä, mulle ei sovi...
Samaa mietin , liikaa sirkushuvia ja olevinaan "oikea luokka" , kun ei muusta tiedä niin ainahan aasi sitä heinää syö mitä on turvan alla
- naaburmän
katso tämän vuotinen kevät päräys. se todennäköisesti toteutuu ensi keväänäkin :)
Varmuudella mukana rotaxeista Junior, Senior, DD2 ja DD2 master.
Eikä tartte kinata koska tämä on julkaistu jo rotaxin kisakalenterissa.- Okkisaaja6666
Katsokaahan kilp.kalenteria, mahtaako riittää poriin kilpailioita. Nyt varmaan olis sielläkin aika katsoa peiliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331