Finnair plus silver

ÄlykäsIlves

Sain finnair plus silver-kortin ja sen haltijahan on oikeutettu käyttämään fast lane-turvatarkastusta ja businessluokan lähtöselvitystä. Nyt kun olemme perheen kanssa lähdössä matkalle niin saavatko perheenjäseneni myös käyttää näitä palveluita? Joten silver-kortin omistajat, kertokaahan!

15

1788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LH851

      Mulla ainakin on aina yksi kaveri, joka on samalla lentovarauksella päässy fast lane mun mukana läpi. En tiedä sitten jos isompi porukka. Tottakai kannattaa ensin siitä fast lane ainakin yrittää. Kyllä ne sitten käännyttää jos liikaa jengiä.

    • Nykyisin Silveristä ei ole muuta iloa kuin aloittajan mainitsema asia, loungessa käynti muuttui maksulliseksi, korttia voi verrata nyt osuuskaupan korttiin

      • minäpäkerron

        no sinäpä et vanha ukko tiedä mitään asiasta.


      • Aromipesä

        Olet pahasti väärässä. Esimerkiksi silver-kortin haltija saa ottaa yhden ruumaan menevän laukun ilmaiseksi mukaan ja tasopisteet kertyy helpommin. Ja kyllä ne on ihan tuntuvia etuja ne nopeammat turvatarkastukset ja lähtöselvitykset. Jos yritit jotenkin halventaa osuuskaupan bonuskortteja niin kyllä minulle kelpaa oikein hyvin vuodessa 400€ bonukset puhtaana käteen:)


      • Kyllä minulla on tuo Finskin Silver-kortti ja viime vuonna sain vielä noin 300 euroa bonusta Osuuspankin kortilla (vein usein mökille ruokaa).
        Viimeiset Finskin pisteet käytän kohta Munchenin menopaluulennon business-korotukseen. Minä siirryin Qatarin Privilege-kortin käyttäjäksi, saa viedä jo ilman kortteja koneeseen 30 kg tavaraa, seuraavan Bangkokin lennon (value-lippu) jälkeen on Privilege-silveri hommattu. Kyllä minäkin osaan lukea Finskin sivuilta, mitä etuja/heikennyksiä uusi silveri tuo tullessaan.
        Kun lennät Qatarilla, niin huomaat eron.


      • Korjaus saunaoluet sekoittaa pään, ei Osuuspankki, vaan S-etukortilla, K-kaupan kortti löytyy myös


      • mäkerroin

        työnnä mursu ne kortit vaan perseesees.


      • Kerroppavaan
        empakerro kirjoitti:

        Korjaus saunaoluet sekoittaa pään, ei Osuuspankki, vaan S-etukortilla, K-kaupan kortti löytyy myös

        On se hienoa että olet oikea Maailmanmatkaaja. Emmehän me tavalliset säälittävät tuulipukujuntit osaakkaan niin hienoilla koneilla lennellä kuin Sinä. Meidänhän oikein sietäisi hävetä kun kehtaamme lentää finnairilla. Ja on sinulla oikein Saunaoluttakin. Voi voi, kuinka sivistynyttä! Tässähän oikein itku pääsee. Ja että oikein k-plussakprttikin löytyy sinulta, tässähän muutun aivan kateudesta vihreäksi.


    • Silverillä ei pääse muut kuin itse. Kulta ja Platina -korteilla saa priorityyn tuoda yhden vieraan perhe.

    • Huolinukke

      Miksi tänne pitää tulla pätemään omilla etukorteillaan? En vain oikein koe järkeväksi lentää berliiniin qatarin kautta, vaikka se olisikin hieno firma. Ja nimimerkki "empakerro", sietäisi sinunkin tietää, että koska qatar on oneworldin jäsen niin väliäkös sillä, höyläänkö niiden lennoilla omaa ruby-tason korttiani vai niiden vastaavaa. Kyllä aina löytyy rahaa ostaa yksi matkalaukku ruumaan.

      • maalaisjunttiukko

        Empäkerro on sellainen huonon omantunnon mies jonka pitää koittaa päteä kortilla jonka hikisesti saa sairaseläkkeellään läjään.
        Se mikä on outoa että pullistelee K-kortillakin. Taitaakin olla ihan vitun juntti ukko jostain persereiästä jonne kestää lähimmästä K-kaupastakin ajaa 4,5 tuntia.


      • Hupikukko
        maalaisjunttiukko kirjoitti:

        Empäkerro on sellainen huonon omantunnon mies jonka pitää koittaa päteä kortilla jonka hikisesti saa sairaseläkkeellään läjään.
        Se mikä on outoa että pullistelee K-kortillakin. Taitaakin olla ihan vitun juntti ukko jostain persereiästä jonne kestää lähimmästä K-kaupastakin ajaa 4,5 tuntia.

        No älä nyt sentään noin pahasuiseksi heittäydy


      • No johan ovat kirjoittajat katkeria. Minä vaihdoin Finskin Plussasta Qatarin Privilege-kortin käyttäjäksi, koska mielestäni Silverin edut heikkenivät, saan Privilege-kortilla nopeammin heidän silverinsä, millä tekee jotakin, minun Euroopan on kierretty (lokakuussa viimeiset Dublin ja München toteutetaan). Matkakohteeni on jatkossa Thaimaa (pitkä aika paikan päällä). Verratkaa mitä maksaa täysin muutoskelpoinen Bangkokiin (saa kaikki rahat takaisin) Finnairilla/Qatarilla, Finnair noin 2500 euroa ja Qatar 1100 euroa. Minusta nykyinen vertaus Finskin Silveristä Osuuskaupan korttiin osuu nappiin (kyllä minä sellaista käytän myöskin). Näillä sivuilla on vähän turha kirjoittaa, kun monella on tarkoitus vaan haastaa riitaa. Eli minun osalta asia on loppu. Dubliniin lennän BA:lla ja Mucheniin Finskillä (pisteet Qatarille).


      • Aromipesä
        empakerro kirjoitti:

        No johan ovat kirjoittajat katkeria. Minä vaihdoin Finskin Plussasta Qatarin Privilege-kortin käyttäjäksi, koska mielestäni Silverin edut heikkenivät, saan Privilege-kortilla nopeammin heidän silverinsä, millä tekee jotakin, minun Euroopan on kierretty (lokakuussa viimeiset Dublin ja München toteutetaan). Matkakohteeni on jatkossa Thaimaa (pitkä aika paikan päällä). Verratkaa mitä maksaa täysin muutoskelpoinen Bangkokiin (saa kaikki rahat takaisin) Finnairilla/Qatarilla, Finnair noin 2500 euroa ja Qatar 1100 euroa. Minusta nykyinen vertaus Finskin Silveristä Osuuskaupan korttiin osuu nappiin (kyllä minä sellaista käytän myöskin). Näillä sivuilla on vähän turha kirjoittaa, kun monella on tarkoitus vaan haastaa riitaa. Eli minun osalta asia on loppu. Dubliniin lennän BA:lla ja Mucheniin Finskillä (pisteet Qatarille).

        Kuule meitä muita ei enää oikeasti kiinnosta sinun etukorttisi. Aloittaja kysyi silver-kortin eduista, ei Qatar-aidlinesin vastaavasta. Yritä nyt jo ymmärtää että muita ei kiinnosta enää. Voit pakata veitsesi ja lähteä.


    • suomessaeipilluatipu

      Nämä Naimaassa ravaavat vanhat ukot kyllä tiedetään mitä ovat miehiään.....ja millä asialla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe