Sanoppa mies ihan rehellisesti olisiko kiva jos tulisin pitkästä aikaa käymään työpaikallasi joku päivä? : )
Kukkiakukkia
11
127
Vastaukset
- kenelletarkoitettu
Valittavasti tällä hetkellä minä
en ole työelämässä☹☹ - johtajaoy
Valitettavasti ulkopuolisilla ei ole sinne mitään asiaa. vain henkilökunta ymmärrärät
varmaan, että kallista työaikaa ei ole tarkoitettu käytettäväksi vapaa ajan huvituksiin. Sun työhän on asiakas palvelua. Onko mitään alennuksessa?
- tiskintoisellapuolen
asioin
Jos tiedät missä toinen on töissä niin käy moikkaamassa. :) Eikai teillä ole niin huonot välit että ulos heittää sanomatta sanaakaan?
- kukkaseppelsydänsukat
en viitsi tykkää pian huonoa.
kukkaseppelsydänsukat kirjoitti:
en viitsi tykkää pian huonoa.
Onko tykännyt kertaakaan huonoa kun olette nähneet?
- Kukkaseppelsydänsukat
No ei ole mutta kyllä sekin jotain kertoo kun ei enää vastaa viesteihin. : )
Siitä päättelen ettei pitäisi näkemisestäni.
- eskoahoa
"Joka näin luulee erehtyy, ja erehtyy pahasti"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634