Höpötys Jumalan Valtakunnasta on todella Raamatun vastaista.
Se ei ole vielä tullut, ja sitä johtaa Jumala, ei lestadiolainen, eikä sitä voi silmin nähdä, ennekuin Jeesus tuo sen tullessaan ja ottaa lasin viiniä
Matt. 26:29
Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."
Mark. 14:25
Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."
Luuk. 22:18
Minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia, ennen kuin Jumalan valtakunta on tullut."
Se on suuri juhla, jolloin alkoholittomatkin nostavat maljan Kolmiyhteisen Jumalan kunniaksi.
"VL jumalan valtakunta on ihmiskeksintöä"
3
81
Vastaukset 3
- niilo.alimainio
Sitä ootellessa otan muutaman olusen, nakkaan parit voltit ilkosillani ja tietysti vähän muljauttelen. Nuo jussufin jutut on täyttä hepreaa. Sille itselleenkin.
- Nyt_kuuntelem-
me Siionin lauluja Oulusta:
http://www.oulunrauhanyhdistys.fi/player/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.662111Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt331696- 991122
- 45870
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25756- 29660
- 39628
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,129569Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56568