Mikä meininki siellä nykyään, kannattaako miehen lähteä kauempaa? Ikähaarukka?
Asiallisia kommentteja kiitos.
Hiittenharjun naistentanssit.
6
1152
Vastaukset
- Humpallevaan
Paljon ulkopaikkakuntalaisia. Keski-ikäisiä eli 50 pareja, eronneita ja karanneita. Naisten markkinat, eli miehiä tarjolla enemmän kuin naisia.
Hiljentynyt on vuosien varrella. - Jalalla_koreasti
No viimeksi, kun itse kävin (tänä vuonna) oli kyllä naisia enemmän kuin miehiä. Ikähaarukka varmaan 40-65. Pariskuntiakin jokunen, mutta kyllä naisia oli silloin paljon, ihan seisoskelemaan joutuivat.
Tanssitaitoisilla miehillä on kysyntää!
Kannattaa mennä heti, kun tanssit alkaa, puolenyön aikaan porukka vähenee.- Karaokeaharrastava
Vieläkö siellä on karaoketansseja?
- Tanssahtelemaan
Hauska kuulla! Viimeksi hiittenharjulla tanssinut joskus 80-luvun lopulla.
Pitääpä käydä katsastamassa paikka nyt kun taas on vapaa tanssahtelemaan.
- voimistelunopettaja
Ei nykyään tarvitse enää tansseihin lähteä. Seuraa voi tilata illaksi kotiin soittamalla, katsomalla ensin kuvat netistä.
Ei mene aikaa hukkaan, ei tarvitse silittää prässihousuja, ei hikoilla tanssilattialla. Ja saanti on varma.- haluaakanssa
Miten tuohon Karoliinaan saisi yhteyden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332364Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742