Omituinen oire ilmeni tänään vuoden 2000 Neonissa, vikakoodina P0340 joka tarkoitti nokka - akselin asentotunnistinta. Pointti tässä on se että, vaikka alussa loppui tyhjäkäynti niin auto lähti uudelleen käyntiin vähän huonosti, mutta kuitenkin. Kerkesin ajaa muutaman kilometrin kun kierrosmittari harppasi 1500 kierroksesta 3000 kierrokseen ja rauhoittui. Muutenkin ajoin sitten ilman ongelmia kotiin n.60km. Parkkipaikalla vielä kokeilin heti muutamaan kertaan miten lähtee käyntiin ja ihan normaalisti lähti. Kokeilin vielä kerran vikakoodin selvittämisen jälkeenkin, parin tunnin kuluttua. Onko vika nyt tunnistimessa vai ei? Yksi vaihtoehto on käynyt mielessä, sillä olen aiemmin käyttänyt ainoastaan Teboilin 95 bensaa ja nyt vasta Nesteen 95? Vai onko kosteudella sittenkin jotain tekemistä asian kanssa, sillä ollessani mökillä, aamulla sumua ja vähän pakkastakin kun lasit olivat jäässä?
Chrysler Neonin nokka - akseli
Val66
1
188
Vastaukset
- Auto-osaaja
Luulit ostaneesi auton, mutta saitkin epäluotettavan elektroniikkapelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879