Jos joskus itse perustaisin blokin

zåxåxio

sen nimeksi tuli: Itselläni on asiaa, " pahoin pelkään " että joku on ehtinut minua ennen perustaa samalla otsikolla : itselläni on asiaa ja kokisi minut kilpailijanaan tai muuten iloluonteisena pyrkyrinä joka haluisi lähempää tuttavuutta kun asia on ihan toinen. Pysyttelen mahdolisemman kaukana ja etäisenä enkä edes netissä hakeudu sinnepäinkään vaikkakin olen saanut kuulla että ketään muitakaan ei päästä vieraisille omaan saunaan kun eivät osaa vieraille tarkoitettu käsipyyhettäkään käyttää mm. Itse varmistin vielä senverran että otin sulakkeet saunasta pois aikoja sitten jotka ovat vain minun halinnassa kuten Downton Abbey leskirouvalla jonka mielestä vain idiootit ovat kokoaikaisesti onnellisia mm.

3

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiczxcio

Perässä hiihtäjä sanoisi varmaankin itselleni mm. älä sano mitä ensimäiseksi tulee mieleesi. Teidän ei tarvitse perässä hiihtäjä sano edes sitä. Kasvoin perheessä isäni mainospäälikkö ja parhaat perheystävät olivat sanomalehtimiehiä- ja naisia, taitelijoita ja muita sen kauppugin silmää tekeviä kos näin hauska ilmaisu sallittaan ( missä kaupugissa on yksityisasiani ) perheeseeni kuului äitipuoli ja hänen kolme lastaan jotka eivät kuuluneet mitenkään, isälläni kesti noin kymmenen vuotta tajuta se. Perässä hiitäjän ei tarvitse huolehtia Sain kansainvälisen lehdistöklubin kierrevihkon ja kynän yms. jo monta vuotta sitten jota käytän harkiten,,,,

• oiczyiå

p.s vaikka se ei vähemmän ajattelijoilta tunnukkaan siltä, vähemmän lukeneilta ajatuksella. Jos nuorempana tuntui siltä että olen jokaisen pikkusisko vaikka olen vain yhden pikkusisko Isoveljeni joka teki uransa aremijassa, olisi olliut rahkeita hänellä paljon enempään jos oikeat ihmiset olisivat olleet stemppamassa ( kalamies )

• oivdzcio

p,s matkustaminen se on meillä geeneissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      3671
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1628
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      27
      1375
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1262
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1053
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      19
      1048
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      1011
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      90
      999
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      111
      921
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      775
    Aihe