sen nimeksi tuli: Itselläni on asiaa, " pahoin pelkään " että joku on ehtinut minua ennen perustaa samalla otsikolla : itselläni on asiaa ja kokisi minut kilpailijanaan tai muuten iloluonteisena pyrkyrinä joka haluisi lähempää tuttavuutta kun asia on ihan toinen. Pysyttelen mahdolisemman kaukana ja etäisenä enkä edes netissä hakeudu sinnepäinkään vaikkakin olen saanut kuulla että ketään muitakaan ei päästä vieraisille omaan saunaan kun eivät osaa vieraille tarkoitettu käsipyyhettäkään käyttää mm. Itse varmistin vielä senverran että otin sulakkeet saunasta pois aikoja sitten jotka ovat vain minun halinnassa kuten Downton Abbey leskirouvalla jonka mielestä vain idiootit ovat kokoaikaisesti onnellisia mm.
Jos joskus itse perustaisin blokin
3
92
Vastaukset
- oiczxcio
Perässä hiihtäjä sanoisi varmaankin itselleni mm. älä sano mitä ensimäiseksi tulee mieleesi. Teidän ei tarvitse perässä hiihtäjä sano edes sitä. Kasvoin perheessä isäni mainospäälikkö ja parhaat perheystävät olivat sanomalehtimiehiä- ja naisia, taitelijoita ja muita sen kauppugin silmää tekeviä kos näin hauska ilmaisu sallittaan ( missä kaupugissa on yksityisasiani ) perheeseeni kuului äitipuoli ja hänen kolme lastaan jotka eivät kuuluneet mitenkään, isälläni kesti noin kymmenen vuotta tajuta se. Perässä hiitäjän ei tarvitse huolehtia Sain kansainvälisen lehdistöklubin kierrevihkon ja kynän yms. jo monta vuotta sitten jota käytän harkiten,,,,
- oiczyiå
p.s vaikka se ei vähemmän ajattelijoilta tunnukkaan siltä, vähemmän lukeneilta ajatuksella. Jos nuorempana tuntui siltä että olen jokaisen pikkusisko vaikka olen vain yhden pikkusisko Isoveljeni joka teki uransa aremijassa, olisi olliut rahkeita hänellä paljon enempään jos oikeat ihmiset olisivat olleet stemppamassa ( kalamies )
- oivdzcio
p,s matkustaminen se on meillä geeneissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775