Mitä odotatte palstalta?

Tämä on parhaimmillaan hyvä palsta, huonoimmillaan päin vastoin.

Ajattelin kysyä milipiteitänne palsta aiheista.

Ajankohtainen aihe politiikasta.

Ajankohtainen aihe arkipäivistämme.

Kertmuksia hyvistä hetkistä päivässä tai elämässä.

Lupaan kirjoittaa vaikka tarinan antamastanne aiheesta. Omanne tietysti parempi.

Mistä aiheesta haluaisitte runon?

Miten olisi Palstavalssi, Kulkurin valssin säveliin?

15

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valssaten

      No se palstavalssi, kenelle kumarrat saadaksesi hänet liitelemään käsivarsillesi ?

    • Sinule tietysti!

      Vaissin säveltämisen ja sanoitukseen menee muutamia hetkiä, ehkä
      tuntejakin
      Parturissakin pitää käydä!

    • perusisänmaallinen

      Ajankohtainen aihe arkipäivistämme.
      Kertmuksia hyvistä hetkistä päivässä tai elämässä.


      Älä tule Kahvipirttiin, koska siellä me kerromme juuri näistä aiheista, ilman kuuluttamaasi "keskustelua", mutta vähemmän politiikasta, koska niihin on oma palstansa ja se ei meidän märehtimällä miksikään muutu.

      Sinun runoille ja valsseille lienee myös paikallaan oma avaamasi palsta, johon voit vapaasti runoilla näitä hengen tuotteitasi, mutta älä avaa joka "jorinaasi" uutta aloitusta.

      Ja, please. Ala käyttämään sitä sinun pöytäkonetta, eikä näitä nykyajan "Ipaideja", joita et osaa käyttää. Häiritsee nuo kirjoitus`virheesi, joista joskus moitit toisia.

      Kaikesta huomaa, että riitaa vain haluat palstalle, koska vetelet usein näitä "Luoja ja Jeesus" aloituksia, joista kukaan meistä ei voi tietää mitään, paitsi Airamin lampuista taisi joku tietää!DDDD

    • Palstavalssi

      Palstalla omalla nyt tanssitaan
      mukaan tulla saa juur kuka vaan.
      Sinut kun mukaani heti mä saan
      mitäs muuta kuin nyt tanssimaan.

      Tämän ihanan palstamme valssin
      me yhdessä tanssitaan ain.
      joka ikisen polkan myös marssin
      Sua retuutan mukanain ain.

      tyydythän tahtihin vääräänkin nyt
      mä olen hiuk jo väsynyt.
      Reumatismista kin kärsinyt.
      Vähän pääkin kai tärähtänyt.

      Mut silti mä vieläkin tanssin
      niin kauan kuin vähänkin voin
      Sinun kanssasi tahdissa valssin.
      Loppuun asti mä kyl ahkeroin.

      Eikös sentään jo valssia voi lopettaa
      hiki pintaani nousta jo saa.
      Täi vaivainen hiuksissa jo vaikeraa
      "uimaan saat mua koht opettaa."

      Olkaa kompuroimatta!

      • Valssaten

        Käsivartes uumani ympäri tuskin riittää
        mutta tahdon sua valssin huumasta kiittää.
        Nyt hymyilee meille elämän ilot
        Annetaan unohtua vammat ja liikakilot !


    • palstan_pöljä

      Tunnetusti täällä yksi aihepiiri menee ylitse kaikkien muiden.
      Sitä ei edes tarvitse mainita.

    • jakolasku

      Suoraan kysymykseen suora vastaus, en odota tältä palstalta yhtään mitään.

    • Lukkaustakoko viesti

      • lukkausta-lukkausta

        Lukkausta, lukkausta, tietenkin!

        Heitä se "ipointisi" mereen ja opettele taas kirjoittamaan oikein.

        Mitä voi palstalta odottaa, kun sinä ja Pilmark käytte täällä "satavuotista" sotaanne, joihin vielä pitäisi jonkun vastata, tai ainakin kannustaa sinua?? Hais´home, sanon minä.

        jakolasku on oikeassa, koska palstalta ei voi odottaa mitään, kunnes nuo kaksi riitapukaria keksii oman palstansa, jossa voi tämä kaksinkamppailu jatkua ja jolle loppua ei näy.


      • pöljänajatuksia

        Lukkausta? ..... Aaa, nythän mä hokasin, loukkausta! Kyl maailma on ihmeellinen, kaiken se kestää, kaiken se ymmärtää. Eläpä poika pienistä loukkaannu, kestä kaikki kuin mies.


    • kyllästynyt-riitelyysi

      Sitä, että menet tuonne 80 palstalle runoinesi ja valseinesi. Kyllä Sinut ystäväsi löytää sieltäkin, jos teet "muuttoilmoituksen nyt ja heti.

    • pikkupukkikakki

      Odotan tavallista jutustelua ilman sarvia .,.ilman hampaita!
      Ei samoja jaarituksia ja omakehua, ne saavat vatsankin löysäksi, jatkuvaa jargonia ei ei.
      Jos täällä saa runoilla täällä saa myös kirjoittaa omia mietteitä eikä kenenkään tarvi otta kantaa kirjoitettuun vaan jatkakoon omia ajatuksia esille tuoden ilojan surujaan ja odotuksiaan, pettymyksetkin voi jakaa.
      Aihe saa olla mikä vaan mutta ei toisten kirjoittajien moitinta, sillä ei ole täällä odotettua vastaanottoa, vaan jos voi pahoin on asiaa varmaan lkääkärin vastaanotolle, eikä hänkään kaikkia ^niele^.
      Omakehut...eivätkuulu keskusteluaiheeksi siis itsekehut, sen voi puhua peilin edessä ääneen, auttaa parhaiten.

    • Pölöpölö

      Ei täällä kukaan ole itseään kehunut. Jos kertoo mitä on saanut aikaan , se EI ole omakehua. Yhtä ja samaa jargonia tuokin viestisi oli, ei mitään sisältöä tai selkeää ajatusta.

      • pikkupukkipakki

        Mitätekee Hajupoika kaikkine kymmenine nikkeineen
        - mitä ruune
        - ja ne muut kehujat


    • hämeen_hiras_

      "Tämä on parhaimmillaan hyvä palsta, huonoimmillaan päin vastoin." Noin totesi aloittaja.
      Ei suinkaan! Huonoimmillaankin tämä on hyvä palsta. Kaikki halukkaat saavat tänne kirjoittaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      806
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe