ehkä
kriittinen opiskelu matematiikassa
voisi tuottaa nautintoa, jos ymmärtää omasta mielestään voimakkaaasti sitä
siksi se voisi motivoida opiskelemaan
kriittinen opiskelu on ehkä motivaatiota karsivaa, jos ei etene eteenpäin
, koska ei ole taitoa. taidon avulla lukeminen kriittisesti on helpomaa.
jos etenee kriittisesti sekä perinpohjaseisesti ymmärtäen, vaikka ei keksi mitään uutta. se on nautintoa tuottavaa, koska ei epäile ymmärrystään siinä.
jos siis ei etene, luokittelee sen, joko minkä tahansa motivaation pulaksi, joka ei johdu kriittisestä opiskelusta, tai se johtuu kriittisestä opiskelusta, siis näin hän luokittelee sen. on monta syytä, miksi motivaatio on huono,
kriittinen oppiminen vaatii tuntemattoman määrän luovuutta ja älykkyyttä ja matematiikka-tietoa.
jos on huono matematiikkatieto aikaisemmalta ajalta, se vaikeuttaa kumpaakin kriittistä ja ei-kriittistä opiskelua.
kriittistä oppimista vaikeuttaa aina vain enemmän, mitä huonommat ovat aikaisemmat matematiikka-tiedot. luovuus nousee samalla, kuin kriittisesti opiskelee.
kriittinen opiskelu on näkyvä syy, miksi motivaatio on huono. ja huono eteneminen johtuu joko taidon puutteesta ja tai motivaation puutteesta ja tai muista monista motivaation piirteistä ja tai älykkyyden puutteesta ja tai matematiikka-tiedon puutteesta.
en osaa määritellä, miten älykkys vaikuttaa, mitä se on. kaikenlaista siitä.
tämä on aivan eri kuin kirjan lukemis kursseissa, siis kriittinen opiskeleminen.
kriittinen opiskelu
3
115
Vastaukset
- kklökljjljl
en pysty itse olla lukemaan ei-kriittisesti. uskon muiden opiskelijoiden kuvauksista opiskelemissaan matematikkassa, että kriittinen opiskelu ei ole mahdotonta verrattuna vähemmän kriittiseen opiskeluun. en ole vertailukelpoinen, koska lähes kaikki motivaation tekemis piirteet ovat huonot minulla, enkä jaksa muuttaa niitä, koska en ole opiskelija.
sitä paitsi en varmaan jaksa käyttää motivaation rakentajia, koska en ole opiskelija
unelma opiskelusta voisi auttaa opiskelussa ei opiskelijana. - eryjrh
minusta on parempi opiskella kaikkein eniten kriittisesti, kuin vain pystyy matematiikan opiskelussa, jos muu tekeminen ei ole.
- Elämys_inspiraatio
Isäni koulukaveri oli matematiikassa ja laskemisessa huono surkimus. Sai 1930-luvun alussa ehdot matematiikasta. Siihen aikaan ehdot oli kova jyrkkä tuomio. Hyvä ettei potkaistu koulusta ulos. Pakon edessä Innostui ja jäi koukkuun matematiikkaan. Hänestä tuli sittemmin matematiikan professori Helsingin yliopistoon. Hänen motivaattorinsa oli saadut ehdot. Opiskelumotivaatio ei toki synny tyhjästä. Itseään käskyttämällä ja pakottamalla harvemmin onnistuu. Taustalla täytyy olla jonkinlainen elämys/inspiraatio joka koukuttaa ja vie mennessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673468- 152136
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701251- 441221
- 371131
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471004
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411000