ehkä
kriittinen opiskelu matematiikassa
voisi tuottaa nautintoa, jos ymmärtää omasta mielestään voimakkaaasti sitä
siksi se voisi motivoida opiskelemaan
kriittinen opiskelu on ehkä motivaatiota karsivaa, jos ei etene eteenpäin
, koska ei ole taitoa. taidon avulla lukeminen kriittisesti on helpomaa.
jos etenee kriittisesti sekä perinpohjaseisesti ymmärtäen, vaikka ei keksi mitään uutta. se on nautintoa tuottavaa, koska ei epäile ymmärrystään siinä.
jos siis ei etene, luokittelee sen, joko minkä tahansa motivaation pulaksi, joka ei johdu kriittisestä opiskelusta, tai se johtuu kriittisestä opiskelusta, siis näin hän luokittelee sen. on monta syytä, miksi motivaatio on huono,
kriittinen oppiminen vaatii tuntemattoman määrän luovuutta ja älykkyyttä ja matematiikka-tietoa.
jos on huono matematiikkatieto aikaisemmalta ajalta, se vaikeuttaa kumpaakin kriittistä ja ei-kriittistä opiskelua.
kriittistä oppimista vaikeuttaa aina vain enemmän, mitä huonommat ovat aikaisemmat matematiikka-tiedot. luovuus nousee samalla, kuin kriittisesti opiskelee.
kriittinen opiskelu on näkyvä syy, miksi motivaatio on huono. ja huono eteneminen johtuu joko taidon puutteesta ja tai motivaation puutteesta ja tai muista monista motivaation piirteistä ja tai älykkyyden puutteesta ja tai matematiikka-tiedon puutteesta.
en osaa määritellä, miten älykkys vaikuttaa, mitä se on. kaikenlaista siitä.
tämä on aivan eri kuin kirjan lukemis kursseissa, siis kriittinen opiskeleminen.
kriittinen opiskelu
3
151
Vastaukset
- kklökljjljl
en pysty itse olla lukemaan ei-kriittisesti. uskon muiden opiskelijoiden kuvauksista opiskelemissaan matematikkassa, että kriittinen opiskelu ei ole mahdotonta verrattuna vähemmän kriittiseen opiskeluun. en ole vertailukelpoinen, koska lähes kaikki motivaation tekemis piirteet ovat huonot minulla, enkä jaksa muuttaa niitä, koska en ole opiskelija.
sitä paitsi en varmaan jaksa käyttää motivaation rakentajia, koska en ole opiskelija
unelma opiskelusta voisi auttaa opiskelussa ei opiskelijana. - eryjrh
minusta on parempi opiskella kaikkein eniten kriittisesti, kuin vain pystyy matematiikan opiskelussa, jos muu tekeminen ei ole.
- Elämys_inspiraatio
Isäni koulukaveri oli matematiikassa ja laskemisessa huono surkimus. Sai 1930-luvun alussa ehdot matematiikasta. Siihen aikaan ehdot oli kova jyrkkä tuomio. Hyvä ettei potkaistu koulusta ulos. Pakon edessä Innostui ja jäi koukkuun matematiikkaan. Hänestä tuli sittemmin matematiikan professori Helsingin yliopistoon. Hänen motivaattorinsa oli saadut ehdot. Opiskelumotivaatio ei toki synny tyhjästä. Itseään käskyttämällä ja pakottamalla harvemmin onnistuu. Taustalla täytyy olla jonkinlainen elämys/inspiraatio joka koukuttaa ja vie mennessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741710Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551304
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075