dubaitar taas

dubaitar

Lisään vain että oppaat olivat matkallamme mukavia.Retkiä sai ostaa sen minkä halusija omaniinkin pääsi.Hieman epäselväksi jäi kuka hakee hotellista ja koska.Ja ne matto nahka ja timanttikaupat ainoa negatiivinen puoli matkasta .Se oli sitä perinteistä turkkilaistyyliä uudella innokkaalla asenteella eli agressiivinen myyntityyli.

9

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoiVitunPanaani

Retkien ainoa tarkoitus on viedä turistiressukat mahdollimman moneen myymälään kusetettaviksi. Kohteet ovat täysin sivuseikka.

• dubaitar

Meillä oli kunnon retket ilman kauppoja.Mitä ihmettö sinä riitelet joka asiaan ja haistattelet.Voi pyhä yksinkertaisuus.Matkusta kunnolla ja kasva aikuiseksi.Toiset ne ovat ikuisia vittuilijoita.

• MinneMäKuoretLaitan

Ethän sinä arvon dubatar muuta kiroillutkaan kuin ainoastaan matto- nahka- ja timanttikauppoja.
      Muut kaupat olivat varmaankin sitten aivan kivoja.

• prosessix

Hei, dubaitar, me olemme mieheni kanssa lähdössä samalle Dubain matkalle. Millaisia hotellit olivat ja kävittekö hotellien kylpylöissä? Mitä söitte ja millä hinnalla.... oliko kaikkien hotellien vieressä ostoskeskus? Osallistuivatko kaikki ryhmäläiset retkipaketteihin, kun ajattelin ettemme ottaisi niitä? Oliko autoliikenne kovin vaarallisen näköistä.... löytyikö hyviä tuliaisia ja ostivatko monet siellä kultakoruja? Entä ne pakolliset kaupat - ostivatko ihmiset niistä yleensä koruja, mattoja tai nahkaa? Oliko siellä hyvin wc:stä ja ovatko ne maksullisia ja pitäisi olla kolikoita taskussa? Oliko teillä käteistä ja missä vaihdoitte?

• Dubaittarensisko

Jos tissit on tyrkyllä ja vesiraja, niin saletisti sinulle tyrkytetään. Minä pukeudun polven yli peittävään hameeseen ja olkapäät peittävään toppiin kun lähden ostoksille. Opi ja kunnioita maan tapoja!

• prosessix

Siis äskeinen kuvaus oli Turkista, jossa tehdään merirosvoretki - ei Dubaista!

• kjnhgvfcdx

Suomen naiset ei aina tunnista, missä muslimimaassa ollaan. Riittää, kun löytyy muslimimiestä.

• krhjkkn
        kjnhgvfcdx kirjoitti:

Suomen naiset ei aina tunnista, missä muslimimaassa ollaan. Riittää, kun löytyy muslimimiestä.

...sanoo katkera mies!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      183
      3495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      375
      2197
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2176
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2042
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      429
      1163
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      984
    Aihe