Kympinoppilaasta kovikseksi (novelli)

Novellimestari

Teen ttän nyt huvikseni. Tää o läpäl tehty :D Ja tää o ihan keksitty päästä, enkä itse ole 12v.

Osa 1

Moi. Oon 12 vuotias tyttö. Nimeni on Milla. Koulu on parasta ku näkee kavereita ja oppii aina uutta. Myös kokeisiin on kivaa lukea, koska on hyvä mieli sitten, kun saa hyvän numeron. Huonoin koe numeroni 9. Ja paras tietenkin 10.
Raivoan koko päivän jos saan ysin kokeesta.
Minusta kaikki pitää aina olla täydellistä. Minulla on myös kaksoisveli nimeltä Uljas. Minulla on ihana perhe, kissa, koira ja paljon gerbiilejä.
Leikin Uljaksen kavereiden kanssa. He ovat tietysti poikia. Minulla on myös muita tyttökavereita samassa koulussa, mutta olen enemmän Uljaksen kavereiden kanssa.
Jotkut tytöt sanovat minua lesboksi. Mitäköhän se edes tarkoittaa? Olen kysynyt sitä, mutta he vastaavat: " No siis oikeest, eks sä tiiä?"
Minusta jotenkin tuntuu, että se on ruma sana. Mutta voihan se tarkoittaa hyvääkin, esimerkiksi kauneutta. Noh, minulkahan ei ole yhtäkään näppylää/finniä... Olen kuullut kyllä murkkutunneilla muroiästä, mikä se nyt edes olikaan? Se meni minulta vähän silloin ohi, koska minua se ei paljoa kiinnostanut. Ne samat tytöt sanovat, että heillä on alkovuotoa ja semmoista. Eikös alko ole viinakaupan nimi?
No jaa...

Oli kevät. Olin kotona taas lukemassa kokeisiin. Vaikka ei olisi ollut koetta tai läksyjä tullut, olisin silti lukenut yli puolet vapaa-ajasta opiskeluun.
Muuten matikka on lempiaineeni! Numerot ovat hauskoja, ja laskeminen on niin kivaa.
Päivä vieri nopeasti opiskelun kera.

Aikoja meni. Oli lopulta sitten kesäloma. Minua jännitti ylä-aste... Uskallanko edes mennä sinne? No jaa, ei siellä varmaankaan ole sen ihmeellisempää kuin ala-asteella pitää vain muistaa lukea taas paljon kokeisiin!

Ensimmäinen koulupäivä. Jee! Taas kouluun!

Kävelin eteenpäin. Aurinko ei paistanut. Talvi oli taas tulossa. Harmi.



Jatkuu pian! :)

2

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perttiäksdee

      Alkovuoto :D Muroikä :D

    • Mdvdgfvfhehehehwhe

      Koska jatkuu vittu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe