Onko minulla syöpä?

Millinene

Olen 27 vuotias nainen ja olen ihan paniikissa että minulla on jotain vakavaa. Noin 6kk sitten alkoi ensin sykkivä kipu korvassa joka jatkui muutaman päivän. Kipu meni pois ja tuli taas viikon päästä uudestaan. Kipu alkoi tuntua myös kaulalla vasemmalla puolella noin sentin leuasta alaspäin. Silloin myös huomasin jonkun kyhmyn samassa kohtaa kaulalla. Olen kaksi kertaa näyttänyt pattia ohimennen terveyskeskuslääkäreille mutta he eivät edes tunteneet sitä.
Nyt kuitenkin patti on kasvanut ja kipu on sykkivää ja jokapäiväistä. Hiplaan sitä koko ajan ja yritän tunnustella onko se kova, mielestäni on kova eikä juuri liiku. Kyhmy on noin kananmunan kokoinen.
Olen lukenut netistä kaikki kamaluudet ja pelkään syöpää.

Saman puolen jossain alahampaassa on iso reikä joka on myös välillä kipeä. Mutta voiko se tehdä isoa pattia kaulalle. Mielestäni kohta ei ole imusolmukkeisiin vaan enemmänkin tuossa keskellä kaulaa heti sen alla kun nielee.

Kävin suupolilla ja sain antibiootit, jotka eivät auttaneet ollenkaan. Siellä lääkäri heti siis tunsi tämän kyhmyn mutta ei osannut sanoa sen enempää. Kävin myös tänään kurkku-korvalääkärillä yksityisellä ja samalla tehtiin kaulan ultra. Lääkärikin sanoi että kyhmy ei ole imusolmuke vaan siis aika keskellä kaulan rustoa, vähän vasemmalla puolella. Sieltä ultrasta ei mitään löytynyt.

Lääkäri tutki kaulan ja kurkkasi kurkkuun, sieltä löytyi joku ödeema. Johtui luulemma siitä että olen tupakoinut(nyt olen lopettanut 1kk sitten). Tämä ödeema oli turvonnut ja kuulemma minulle tulee mahahappoja vatsasta minkä takia kurkussa on tulehdus. Kuulostaa oudolta, en tajunnut miten se on mahdollista. Määräsi minulle 3kk happosalpaajan lääkkeeksi.Kun menin kotiin, aloin taas miettimään että entä jos minulla onkin esim ruokatorven syöpä jota ei ultrassa näkynyt ja se on se kyhmy? En pysty tekemään muuta kun ajattelemaan tätä. Minulla on myös hengenahdistusta ja vaikeaa niellä sylkeä. Nyt on alkanut myös ruan ja juomisen jälkeen röyhtyttään, muuten ei närästä koskaan. Ruan jälkeen myös tulee limaa kurkkuun ja yskittää.
Pitääkö mennä ruokatorven tähystykseen?

Kiitos että jaksoit lukea ja kiitos vastauksista!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
        Tunteet
        12
        3970
      2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
        Maailman menoa
        82
        2071
      3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
        Maailman menoa
        549
        1647
      4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
        Ikävä
        86
        1323
      5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
        Ikävä
        67
        1107
      6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
        Ikävä
        33
        1038
      7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
        Maailman menoa
        215
        909
      8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
        Ikävä
        60
        883
      9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
        Ikävä
        171
        854
      10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
        Suomalaiset julkkikset
        3
        828
      Aihe