Ostan vanhuksen

Pikkupoikana katselin silmät suurena Ford Capri 3000 GTXLR:ää, sellaista kyömynokkaista. Muitakin 60-luvun autoja voi tarjota. Annan vaihdosssa Kawa ZZR 1100:n - 91 ja maksan tarvittaessa väliä. Olen Kawan kolmas omistaja. Pyörä on ollut minulla 5 vuotta. Se on hieno ja huollettu. Ostin pyörän saksalaiselta ystävältäni. Tarjotkaa rohkeasti. Miksi haluan vaihtaa hyvän pyörän pois? Ostimme syksyllä mökin, eikä aikaa jää prätkäilylle, mutta 60-luvulla rakennetulle mökille olisi kiva ajella samaan aikaan tehdyllä autolla.
41518
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Mulla olis tallissa vuoden -64 Volvo PV 544 Sport. Käytetty ajossa viimeksi omissa häissä 1992. auton väri Gulden Gull, jenkki malli (karjapuskurit tupla kaasarit, alkuperäinen ei ruostetta). Entisöinti jäi viimeistelemättä lasten synnyttyä yli 10 v. sitten. Jos kiinnostaa laita yhteystietojasi.

Äänestä

• On muuten hunajaa historic miehille. älä myy halvalla.

Äänestä

Katso 'myydään' -palsta ja Triumph Herald 1200 vm-65

www.triumphcar.fi/frame-f.html

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Ari kirjoitti:

Pikkupoikana katselin silmät suurena Ford Capri 3000 GTXLR:ää, sellaista kyömynokkaista. Muitakin 60-luvun autoja voi tarjota. Annan vaihdosssa Kawa ZZR 1100:n - 91 ja maksan tarvittaessa väliä. Olen Kawan kolmas omistaja. Pyörä on ollut minulla 5 vuotta. Se on hieno ja huollettu. Ostin pyörän saksalaiselta ystävältäni. Tarjotkaa rohkeasti. Miksi haluan vaihtaa hyvän pyörän pois? Ostimme syksyllä mökin, eikä aikaa jää prätkäilylle, mutta 60-luvulla rakennetulle mökille olisi kiva ajella samaan aikaan tehdyllä autolla.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu