Pikkupoikana katselin silmät suurena Ford Capri 3000 GTXLR:ää, sellaista kyömynokkaista. Muitakin 60-luvun autoja voi tarjota. Annan vaihdosssa Kawa ZZR 1100:n - 91 ja maksan tarvittaessa väliä. Olen Kawan kolmas omistaja. Pyörä on ollut minulla 5 vuotta. Se on hieno ja huollettu. Ostin pyörän saksalaiselta ystävältäni. Tarjotkaa rohkeasti. Miksi haluan vaihtaa hyvän pyörän pois? Ostimme syksyllä mökin, eikä aikaa jää prätkäilylle, mutta 60-luvulla rakennetulle mökille olisi kiva ajella samaan aikaan tehdyllä autolla.
Ostan vanhuksen
Ari
4
1517
Vastaukset
- Harri O.
Mulla olis tallissa vuoden -64 Volvo PV 544 Sport. Käytetty ajossa viimeksi omissa häissä 1992. auton väri Gulden Gull, jenkki malli (karjapuskurit tupla kaasarit, alkuperäinen ei ruostetta). Entisöinti jäi viimeistelemättä lasten synnyttyä yli 10 v. sitten. Jos kiinnostaa laita yhteystietojasi.
- A-KADETT
On muuten hunajaa historic miehille. älä myy halvalla.
- Antsu
Katso 'myydään' -palsta ja Triumph Herald 1200 vm-65
www.triumphcar.fi/frame-f.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465